Muistikko porrassiivoojasi joululahjalla?

Minä toivotin vain hyvääjoulua.Olen itse joskus nuorena ollut kiinteistö siivooja ja minä kyllä sain joululahjoja,sain kahvipaketteja suklaata ja karamellejä.Kyllä se tuntui mukavalta,kun muistettiin.

Avainsanat: lahja siivoojalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 14:10

Suukon oisin antanut jos olisin vaan nähnyt.Mutta kun vaan niin harvoi nähdään.Olisi kyllä hienoa jos vanhat kunnon talkkarit tulisi takaisin!Muutaman kerran on avain unohtunut ja kun soittaa huoltoyhtiölle niin tunnin odotuksen jälkeen huoltomies saapuu toisesta kaupungista(Turku-Raisio) ja avaa yrmeänä vaatien 40 euroa ja jos ei käteistä ole niin laskutus on 60 euroa.Nyt on tosin vara-avain naapurilla ja pari kertaa olen joutunut kilauttamaan heille.

Kysyjän kommentti

Suukko olisi ollut hyvä lahja porrassiivoojallenne.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 12:51

En tunne häntä, huoltoyhtiö on palkannut rappusiivoojan enkä edes näe häntä koskaan. Taannoin, vuosia sitten, taloyhtiö antoi lahjan talonmiehelle ja taisi moni antaa vielä henkilökohtaisen lahjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:01

tässä talossa, kun isäntä imurui noi portaat niin hänt kiitoksin ja lahjoinkin muistin, mut silloin kun asuimme osakkeessa niin en kyl lajon muistanut...ja meillä ne vaihtuivatkin,kun oli huoltofirmasta ain ne siistijät....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:08

Kyllä palkitsin itseni oluella kun olin lakaissut lumet portailta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:21

No en muistanut vaikka piti puoliskolleni seuraa tässä yks päivä kun mies oli "unohtanut " avaimet sisälle ja kävin kesken työpäivän hänet lämpimään päästämässä. (Illalla kertoi, että avaimet oli sittenkin löytynyt taskusta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:31

En muista, eikä minulla sellaista ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:35

En nähnyt joulun aikoihin siivoojaa.Hän on erittäin miellyttävä,aina iloinen ihminen.Aina kun nähdään rupatellaan niitä,näitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 15:56

Täällä ei näy häntä lainkaan tekee niin aikaisin aamulla työnsä, joten ilman on jääny kuin Pasin kukko lahjasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 16:37

Eipä sitä venäläistä siivoojaa ole näkynyt meidän rapussa, ja sen on kyllä näköstäkin niin rapussa kuin saunassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 16:39

Meillä on niin laiska (minä itte) porrassiivooja etten viittinyt palkita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 18:03

Tässä pitää itse huolehti portaat...kun ei ole porrassiivoovaajaa palkattu..hyvin vielä sujunut portaat yläkertaan,kellariin ja ulos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 20:19

Ei ole kuulunut tapoihini muistaa tuntemattomia ihmisiä, kun ei pysty muistamaan lähimmäisiäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:38

Rivitalossa kukin on oma porrassiivoojansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 02:50

Asumme rivitalossa. Tapanani on kyllä tervehtiä ja toivottaa hyvää joulua esimerkiksi talonmiehille täällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 21:05

Meillä se tuntuu vaihtuvan joka viikko. Iso firma ja alueellamme on ns. kiertäväsiivooja. Saisi antaa 20 kahvipakettia joten muistakoon oma työnantaja heitä. Arvostan kyllä heidän työtänsä mutta huoltofirman miehet ovat jos ketkä täällä lahjansa ja kiitoksensa ansainneet. Niin päteviä ja rivakoita ei ole koskaan ennen kohdalle sattunut. Kaikki on hoitunut aina saman päivän aikana.