Ostatteko raketteja uuden vuoden aatoksi?Meillä on joitakin ostettu.

Avainsanat: raketit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 21:39

Ostan. Oma poikani ja uudenvuoden lapsivieraat niitä tahtovat.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastaukseta sinulle. Näin kävi meillekkkin tänä vuonna että piti ostaa lapsille katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 12:45

En osta. Rahat menee tärkeämpiin asioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 12:46

Ei tulisi edes mielenkään ostella sellaisia turhuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 12:55

Ne on niitä turhakkeita mitä me emme osta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:02

No, rahat on finiitto muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:03

ei meil osteta...katsellaan vaan mitä sit näkyykin, jos tääl ny mitään näkyykään..edes...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:17

Kyllä niitä pitäis käydä ostaas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:22

En aikonut. Vanhojakin löytyy huushollista, vaikka ei saisi säilyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:31

EI JA EI!Eilen alkoi myynti ja kyllä sen jo illalla kuuli...Jos oisin 40vnuorempi niin olisin innoissani ja silloin joskus olinkin...mutta kumma kyllä tää ikä tekee niiiin tyhmäx ja aikuisex,ettei enää kiinnosta ja ajattelee vaa monia kissa-ja koiraparkoi kun ne pelkää ja kärsii...Niin,ihan oikeasti saisi olla pieni kuntien järjestämä tulitus ja yksityisille ei myytäis paukkuja(raketteja).Eläinlääkäri määräsi tutun koiralle diapameja vuodevaihteeksi ja muistan miten pökkerössä doopermanni vuosi sitten horjui ja sääliksi kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:32

En osta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:37

Emme todellakaan osta turhuuksien turhakkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:37

Ei osteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 14:25

Ei osteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 15:53

Ei ole vajaa ostaa, sillä lähdemme ulos ,eikä ole mahdollisuus niitä ampuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 16:38

Ei meillä rahaa taivaalle ammuta tänäkään uutena vuotena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2009 - 16:42

Ei tarvitse. Niitä näkee ihan riittävästi ilmaiseksikin tuolla taivaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 16:47

Varmaan jotain pientä joutuu ostamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 20:43

En ole ostanut enkä osta. Kauan sitten kaksi tuttua kaveripiiristä sai ikuiset arvet kun aikuiset eivät valvoneet poikiensa touhua. Aikuisia tulisi myös valvoa, aikaisempina vuosina on paukuteltu uutena vuonna ja venetsialaisten aikaan noin 2 viikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:21

En osta raketteja..mitä sitä rahaa pistää turhuuteen..kyllä sitä paukutusta riittää ihan tarpeeksi muutenkin...Tyttären koirakin pelkää ihan kamalasti sitä paukutusta..että ihan sääliksi käy Santtu raukka..kun on silloin meillä taas hoidossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 22:17

En osta.kun lapset oli nuoria tuli ostettua kaikenlaisia ja ehdottomasti silmäsuojain käyttö pakko tai paukuttelu loppui siihen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 02:49

En osta. Teinit räjäytelköön raajojaan irti ihan rauhassa, kunhan eivät ammu koiria päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 20:59

En ole tällä vuosituhannella ostanut pommin pommia. Nyt saisi paukutella ilmaiseksi kun samalla osallistuisi nuorison paimentamiseen ja ohjaamiseen.