Huomenta napsut ja oikein mukavaa loppu vuotta kaikille. Täytyykö mennä työhön vai keskitytkö lopettelemaan tätä vuotta?

Lisätty: 28.12.2009 - 11:35

Jotenkin tuntuu aina vähän hassulle tämä vuoden loppuminen, että nytkö se taas on mennyt? Yksi vuosi ja sitten sitä alkaa miettimään kuinkas se menikään? Mitä tapahtui jne. On niin tuoreessa muistissa, kun alkoi vuosi 2000, mutta herranen aika, siitähän on kulunut jo paljon aikaa. Elämäni on mennyt ihan uusiin puihin vuosituhannen vaihtumisen jälkeen yms. Monin tavoin parempaan suuntaan olen menossa ja moni asia on mielessä seestynyt. Ulkokuori tosin on alkanut vähän rupsahtelemaan, mutta sisälläni asuu edelleenkin se sama pieni tyttö mielikuvitusleikkeineen ja seikkailunhaluineen.

Avainsanat: vuoden päivät viimeiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 14:08

Lomalla/kotitöissä nyt tällä hetkellä, varsinaiset työt alkaa jälleen 4.1... mukava vuosiloman pätkä ollut, saa kerätä voimia taas seuraavan vuoden alun työrupeamaan. Oikein mukavaa/rentouttavaa tämän vuoden loppua myös kaikille Teille:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 09:08

Kyllä nyt otetaan rauhallisesti vaan ja odotellaan uudenvuoden rientoja!
Työt on tehty ja nyt nautitaan vain elämästä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 10:51

Töissä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 10:56

Töissä ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 11:17

Kiitos samoin sinulle! Keskityn loppuvuoteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 11:20

kiitokset sinulle toivotuksista ja täs vaan oleskellaan tätä vuotta , niinkuin ensi vuottakin...mut ei nyt toki lorvaillen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2009 - 12:04

Huomenta ja samoin sinulle. Töissä ollaan koko loppuvuosi. Ja heti ensi vuonna jatketaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 12:15

Kyllä tässä aan kotona ollaan ja odotetaan koska lumen tulo lakkaisi,että menis lumitöihin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 12:18

Kotona olen, työtä kun ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 12:59

Ei ole työhuolia ,mutta muita huolia on ihan riittävästi,mutta kyllä se vousi vaihtuu meilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:34

Minä jatkan töitä ensi vuoden puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:50

Tää viikko lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 16:49

Töissä ollaan. Ja sisälläni asuu myös se pikkupoika.