Jätäkö yön ajaksi kynttilöitä palamaan parvekkeelle tai terassille?

Meillä etuportailla riippuu kaksi lyhtyä, joissa polttelen viiden päivän öljykynttilöitä eli niissä on myös yöllä tuli. Olemme kuitenkin todenneet, ettei niistä tuli pääse leviämään mihinkään suuntaan.

Avainsanat: kynttilät parvekkeella yön yli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 23:40

Soihdut sammuu yöksi ja nyt sitten syttyy paremmin uutena vuotena.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 00:02

Elävä tuli sammuu, ellei ole roihu kaukana hangessa ja telineessä.
Sähkökyntteliköt palavat toista kuukautta yhtä kyytiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 00:16

En jätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 01:15

varmuuden maksimoinniksi en jätä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 02:30

En jätä, jos pienintäkään riskiä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 04:54

En tietenkään jätä eläviä tulia palamaan edes ulos.Varmuus ennenkaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 06:49

meillä on tuos terassil joka on katettu ja siinä sellainen lasinenlyhty niin kyl palaa kans sellainen kynttilä joka on useamman päivän ja saunamökin edustalla sama homma ... ei kait niit sais pitää palamassa , kun ei ole vahtimassa .. taidankin ne samuttaa tai nostan tuonkin terrasi lyhdyn hankeen palamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 08:21

Parvekkeella lyhdyssä saa palaa kynttilät loppuun. Sähkökynttilät sammutamme kun lähdemme kotoa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 08:45

Mitään palavaa tulta ei meillä jätetä valvomatta palamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2009 - 11:56

En jätä terasille minkäänlaista tulta palamaan. Lumessa pihalla kyllä jäälyhdyssä poltan yön yli kynttilää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 12:44

En jätä palamaan terassille ,enkä myöskään Parvekkeelle kun sitä meillä ei ole täällä omakotitalossa. Mutta ulkona roikkuu lyhtyjä niille tehdyssä telineessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:14

Sähkökynttilöissä meillä on ajastinkatkaisija. Elävät kynttilät sammutamme aina nukkumaan mennessä.Sisällä emme polta ollenkaan kynttilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 20:06

Pihalle on jäänyt muutaman kerran pata palamaan kun valot on asunnosta sammuneet. Matkaa taloon on ollut ainakin 10 metriä, eikä ole sellaisia eläimiä täällä jotka raahaisivat niitä yöllä porstuaan. Kotona olen noiden kanssa varmaan ylitarkka.