käytätkö kauppaa , kuin kirjastoa , eli käytätkö kerran vaatetta ja palautat sen sitten kauppaan takaisin , t ...tai muun tuotteen..?

itse en , mutta tiedän yhden perheen,kun tuli juhlat , he ostivat matot, kattokruunun ja yhden taulun tai jokin seinä juttu , kun juhlat olivat ohitse he palauttivat ne , kun eivät tykänneetkään.. joopa joo sanon mä...

Avainsanat: kauppasta lainaksi ...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 11:05

en tietenkään.annan liian pienet vaatteet hennille.(pikkusisko)

Kysyjän kommentti

kiva ,kun suosit kierrätystä ja pikkusisko saa melkein uusia vaateita :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 20:42

En kuuna päivänä, sen minkä ostan niin myös pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 20:51

Harkitsen tarkkaan mitä ostan. Ja sen myös pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 21:58

Palautan vain rikkinäisen tuotteen, jos sitäkään.
Jos ostan jotain minkä toimivuutta epäilen, testaan sen jo kaupassa. Tyhmiä ostoksia kadun ja häpeän, mutta omassa yksinäisyydessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2009 - 22:18

Kappas vaan, eipäs ole tullut mieleeni. Ehkä joskus seuraaville synttäreille voisi kalustaa asunnon uusiksi, ja palauttaa sitten tavarat takaisin kauppaan. Hih, hih, en tosiaankaan voisi tehdä tuollaista. Kaikkea ne ihmiset keksii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 22:34

No en. Sen minkä ostan niin myös pidän, ellei nyt viallisesta tuotteesta ole kyse. Suorastaan törkeää "lainailla" kaupasta tavaroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 08:24

Ei tulisi mieleenikään. Ainoastaan vialliset tuotteet tai jos heti kotiin tultuani tulen katumapäälle sitten kyllä, mutta en käytettynä. Jos tuon lapsille sovitettavaksi ja heille ei kelpaa silloin on helppo palauttaa, mutta silloinkin olen myyjätä kysynyt että voiko huomenna palauttaa jos ei kelpaa saajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 08:42

En ole rikollisuuteen taipuvainen, pidän sen minkä ostan. Mikään ostos ei yleensä kaduta, harkitsen tarkkaan jo ostovaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 10:53

En tietenkään, joku tolkku tekemisissään pitää olla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2009 - 11:51

En todellakaan. Harkitsen tarkoin ennen kuin teen ostopäätöksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:17

Voi harmi. Onko niitä tuollasiakin tyyppejä. Sanoisin, että tosi törkeetä.Suorastaan ällöttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 20:03

En kertaakaan ole syyllistynyt moiseen. Näin kyllä juuri televisiosta ohjelman jossa oli palautettu uimapuku takaisin - märkänä. Jutussa kerrottiin että usein kaupat eivät viitsi alkaa rähjäämään jotta maine säilyy vaikka olisivatkin oikeassa, laittavat tuollaiset hävikkiin sillä eihän märkää uimapukua voi hyllyyn pistää...