Voi Matti minkä teki taas!Eikö voisi tehdä lain jonka päätöksellä eivät saisi asua yhdessä?

Nykänen taas kiinni tapon yrityksestä...

Avainsanat: kumpikin uhreja...?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 19:03

Siinä avioliitossa sitä on tullut testattua ylä- ja alamäet oikein tosissaan.

Kysyjän kommentti

Näinhän se on.Mervi on holhouksen alla mutta holhooja hoitaa kaikki juoksevat menot Mervin tililtä ja laittaa vielä muhkean summan hänen tililleen kuukausittain elämiseen.Ei se Masakaan nyt ihan pa ole,joten en usko rahan takia heidän sekoilevan.Masa ei henkisesti osaa puolustautua ja Mervi taas osaa sen henkisen kidutuksen..Kai Merilä seiskasta näyttelee Masan ystävää vaikka on ihan muuta ja vain sensaaatiota hakee jotta lehti myy.Masan kanssa olin paljon tekemisissä-80 luvun lopulla ja näin sinne kulissien taa....Mervi ei tosin silloin vielä kuviossa ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 18:33

Tämä on mainoskikka että saavat juorulehdiltä rahaa!
Taitaa niillä olla jutunaiheet vähissä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 18:36

Kannatan lakia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 18:38

eikä masa ollut mitään ottanut....nyt kyl joutuu tiilenpäitä lukemaan... maija löytää uuden, josta kirjoitellaan, sit palaa taas masan luokse ja kierre on katkeamaton...on tämäkin story jo niin kaavan mukainen ja nähty ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 18:49

Voi hyvät hyssykät niitten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2009 - 19:06

Nyt on lähdettävä etsimään tuota juttua noista lehdistä, en ole kuullutkaan. Mutta - Matti on Matti - eikä muuksi muutu! Ikuinen pahatapainen kakara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:17

Ilmeisesti Matilla on jonkilainen sopimus lehtien kanssa että
he maksavat joka kuukausi rahaa Matille. Lehdethän näistä
jutuista eniten nettoavat ja ne suuria summia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:28

Mainos on valttia! Rahastahab on tässä kysymys, ei mistään muusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:55

Kustantajat rikastuvat, ja kansa maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 22:07

Hah siinä sai taas Mervi tuta,ihan oikein,ku varmast taas tahallee ärsyttäny Mattia.Eikö sen Mervin vois joskus pitää kiven sisää istuu.Mervi tietää millane Matti on ja mistä sen pinna palaa ku ovat kaua olleet yhes ni silti pitää ärsyttää.Näiköhä otti Mervi vieläkää opiksee vai jatkaako nii kaua,et henki lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2009 - 22:15

Taitaa olla molemmilla korvien välissä vikaa, kun jatkavat tuollaista yhteiseloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 00:05

Mervejä ja Matteja on suomenmaassa paljon muitakin. Ei tarvitse kuin lukea lehtien palstoilta ja kuunnella tilastotiedotteita. Nykästen tapauksesta on tullut kansanviihdettä vaikka kaikenlainen väkivalta on kammottavaa. Lehtien ostajat ja kauhistelijat hekumoivat itse uutisilla ja niin ollen syyllistyvät itse median ruokkimiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 04:59

En hyväksy väkivaltaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 11:26

Mielestäni tuo on taas niiden keksimä mainoskikka, saavat rahaa roskalehdiltä. Aihe matin ja mervin joulu...huhhuh! Korvien välistä löytyy syyt ainaiseen nujakointiin, siinä yksi "asianhaara".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:38

Voisko tämä tosiaan olla vaan mainostemppu. Matti Nykänen tarvitsee heti apua.Ei tuosta mitään tule. Hoitoon. Tai sitten vankilaan.No, onhan näitä "Nykäsiä" koko maailma täynnä. Kun saadaan rähinäviinaa, niin ei kun muijan kimppuun.Vastaavasti käyttäytyy myös naiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 19:52

Mervi on hakenut eroa vasta 14 kertaa ja joka kerta vetänyt hakemuksensa pois joten eipä taida hänkään ihan täysillä valoilla ajella. Tulisikohan entisestä mäkikotkasta taas häkkilintu...