Miten aijot tämänpäivän viettää?

Mie laitan kohta riisipuuron uuniin ja pesen myös vähän pyykkiä.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 10:12

Aion oleskella ja viettää sunnuntaipäivää, huomenna kun virastotkin ovat auki niin pitänee hoidella asioita ja käydä kaupassa. Tälle päivälle kyllä ruokaa ja hedelmä riittänee.Odotan myös että tuo kaupunki saadaan aurattua.Eilen kun kotiuduin oli aika turhauttavan lumista.

Kysyjän kommentti

Pyhitä lepopäivä,niin sanassakin sanotaan,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 10:14

Vähän kotihommia kuten pyykinpesua. Kaupassakäyntiä,lenkkeilyä, oleilua - ja tietysti herkuttelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 10:36

tänään ostamaan joululahjat itselle ja isännälle ...eli shoppaileen aleihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 10:54

Nyt on sellainen lapsenhoito päivä ja samalla pyykkiäkin pitää pestä, sekä käydä kunnon lenkillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 10:56

Ulkoilua raikkaassa pakkassäässä sekä vierailu dementiakotiin. Joululahjaleffojen katselua ja kaupassa pitää piipahtaa huomista ruokaa varten. Tyttäreni pienet pojat ovat hernekeittofaneja joten täytyy varata kaikki tarpeet ja keittää iso kattilallinen sitä heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 11:36

Pitäis lähtee ettiin monoja tytön suksiin.Ei vaan kaupat oikein kiinnostais,kun alkoi tuo alehässäkkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 12:59

Siivoan tallit ja ulkoilutan hevoset niinkuin muinakin päivinä. Jos aikaa jää niin enpä tiedä miten sen kuluttaisin. Voisin vaikka soittaa jollekin ystävälle, ne kun eivät ole aivan lähellä niin en jaksa lähteä kymmenien kilometkien päähän. Odottelen milloin tuo pyry alkaa.