Tuletko iloiseksi, jos/kun vastauksesi valitaan parhaaksi?

Kyllä se hymyn huulille tuo :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 08:44

Piristää se.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 08:48

Siitä tulee oikein hyvämieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 09:08

Hyvä mieli tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 10:17

Kyllä se aina ilahduttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 10:47

Oli yöllä suuri raati valinnut vastaukseni maailman suurimmista häistä parhaaksi. Vähän tuppas vinosti hymyilyttämään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 10:58

Kyllä aina katson..mikä oli se paras vatastaun,,,kun on niin kiva juttu,, mikä ilahduttaa...todella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 11:01

Ilahduttaa kovasti ja kiitos siitä, kun en ehdi aina läheskään kaikkia kiittämään joten minulta sellainen pysyväiskiitoshyvänmielenhyräys nyt kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 11:01

Tottakai sitä on hyvillään ,kun on vastannut hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 12:30

Samoin kiitän ja kumarran koko kovalle raadille,joskus saa kiittää henkilökohtaisesti,joskus kaikkia,ilahduttaa ja antaa mielihyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 13:25

Iloiselle miellehän siitä tulee. Minäkään en aina ehdi kaikkia kiittää. Mutta nyt kiitän niitäkin joita en ole ehtinyt kiittää. Joten anteeksi ja KIITOS.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 15:40

Kyllähän siitä tulee iloinen mieli, mulla olis nyt varstossa noita
valitse paras vastaus, yritän kyllä jokaiseen kysymykseen laittaa
parhaaksi, joskus se on todella vaikea kun on paljon hyviä vastauksia,
mutta yhden niistä saa vain valita, laitan monesti samaan viesti että
kiitokset muillekin vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2009 - 16:47

Hyvän mielen siitä saa kun vastausta arvostetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2009 - 18:37

Silloin kun se valittu muiden vastausten välistä, en erityisemmin silloin kun se on ollut ensimmäinen vastaus kyssäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:30

Kyllä se tuntuu mukavalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 09:08

ehkä