Joko olette kyllästyeet lumeen ja lumitöihin?

Minä kyllästyin jo joulun seutuun.

Avainsanat: lumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 11:26

Kyllä ruotsissa asuessani oli sitä lumenluontia ihan tarpeeksi, joten nyt on tosi mukava katsella kun toiset rehkivät!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 03:14

En suinkaan. Lumi tuo niin paljon valoa Suomen pimeään talveen ja lapset pääsevät pulkkamäkeen. Kolattavaa meillä tosin on vain meidän ovemme edusta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 05:42

kyllä lumityöt on mukavia,eihän siihen kyllästy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 08:46

Kivaa hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 08:50

Kyllä lunta on nyt mielestäni riittävästi,vaikka lumitöitä ei tarvitse tehdä,kun parvekkeelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 09:09

Ei niihin kyllästy ennenkuin tuolla maaliskuulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 10:25

Nyt on jo lunta niin, ettei tarvitsisi vähään aikaa sataa yhtään lisää. Tosin lumihommia vastaan minulla ei ole mitään, mukavaa hyötyliikuntaa se vain on. Sen sijaan huonosti auratut tai peräti auraamattomat kadut ja tiet harmittavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 11:02

No en todellakaan. Kiva katsella, kun elämäntoveri hoitaa ne puuhat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 11:45

Kyllä eilen illasta alkoi...vähän tympimään tulli, kun kolan kanssa taisteltua...mutta onhan se hyvää kuntoilua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 13:28

En ole kyllästynyt. Silloin harvoin, kun täällä länsi Suomessa on lunta, nautin siitä täysin rinnoin. Vaikka ei nuo nyt kovin täynnä... Kun sopiva hetki koittaa, menen ilkimullikkana lumeen kieriskelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 14:29

Hihiii derrik ja muista tehdä enkeleitä,on se vaan kiva elementti täällä eteläisessäkin,kuhan pitäis miinuksella sopivasti niin lumetkin säilyis valostamassa meitin kulkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 18:21

EHDOTTOMASTI!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2009 - 18:36

Vastahan tuo itku loppui kun ei lunta tule - ei kai siihen nyt vielä voi kyllästyä. Pitää nauttia edes hetken valkeudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 20:18

En ole, tulkoot vaikka metri tolkulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 08:44

Lumitöitä ei ole tarvinnut tehdä, mutta lumentulo saisi jo loppua. Kadut ovat osin huonosti hoidettuja.