miltäköähn siasta tuntuu ku siitä tehdään kinkkua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 17:07

Useimmat ihmiset pitävät sikaa lähinnä makoisan aterian ainesosana. Siassa
on kuitenkin potentiaalia paljon muuhunkin. Jo pienet possut ovat uteliaita
ja rakastavat uusien asioiden oppimista.

Sikojen tutkimisesta voi olla
apua myös ihmishenkien pelastamiseen, sillä sikojen sisäelimet muistuttavat
ihmisen sisäelimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 17:17

Eipä enää miltään siinä kinkuntekovaiheessa, mutta kyllä sioillakin olisi oltava kunnolliset olosuhteet. Ei tressiä, nälkää, ahtautta, kylmää, likaista. Ja virikkeitä olisi oltava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 18:47

Taitaapa sika jo kinkuntekovaiheessa röhkiä autuaammissa karsinoissa, joissa on varmaan tilaa temmeltää ja puhtaat oljetkin vaihdetaan päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.12.2009 - 19:07

Tuskin miltään. Harvemmin sitä elävästä siasta tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 19:50

Yäk! Kinkku muuten alkaa haista pahalle nopeasti vaikka sitä säilyttäisi miten oikein ja viileässä - taitaa meikäläisellä olla osin ihan psykologinen juttu tämä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:38

Suomen sikatalous on aliarvoista eläimiä kohtaan. Siellä pätsissä siat
elävät elämänsä toinen toisiaan nakertaen.
-Jotain pitäisi tehdä asialle, maatalousministeri ei mihinkään pysty eikä uskalla.
Ihmisten joulumieliksi siat joutuvat koko elämänsä olemaan ahtaissa oloissa kuole-
maansa saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:40

miltä autosta tuntuu kun sillä ajetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:40

Ei sika tiedä yhtään mitään..kun siintä tehdään kinkku...ja syöämme sen..Mitäs jos sika jäisi jonnekin lojumaan...kun kuolee..kukas silloin sian söisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 22:16

Kyllä on autuaimmilla metsästysmajoilla ja sian ruumis on hengetön, eikä tunne enään mitään!
Mutta mitäs luulisit itsestäsi tuntuvan jos joku popsisi poskeensa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 02:25

Kuka ihme tää anomuumi lapsellisine kysymyksineen oikein on?

Senkus googletat "sian teurastus", jos oikeasti haluat tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2009 - 16:21

Ei kuolleesta tunnu millekään.