Onko kenelläkään matkakokemuksia Skiathoksen saarelta?

Napsun matkakohteinakaan Skiathoksen saaresta ei ole mitään, vaikka naapurisaaresta Skopeloksesta jotain on. Olemme tilanneet lennot Skiathokselle heinäkuulle ja olisi kiva kuulla siellä käyneiden kokemuksia.

Lisätty: 26.12.2009 - 16:14

En ole sen kummempi rahamies, niin kuin Juppis luulee, sillä Aurinkomatkat lennättää Skiathokselle tulevana kesänä, mutta ajattelin olisiko jollain "Napsulaisella" ns. sisäpiiritietoa, jota olisi mukava tietää ennen saarelle menoa?

Avainsanat: kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 18:00

www.skiathosinfo.com/
www.greeka.com/sporades/skia.../index.htm
www.greecetravel.com/skiathos/
www.in2greece.com/english/pl...iathos.htm

yllä muutama linkki, toivottavasti löydät niistä jotain vinkkejä.

Kysyjän kommentti

Asiallinen ja hyviä linkkejä. Kiitoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 12:38

Ei taida olla kun Napsun haku ei tunnusta!
Katsele ensialkuun tästä miltä siellä näyttää;
maps.google.fi/maps?f=d&...googlemaps
Näkyy siellä olevan aerodrome eli lentokenttä!
Vähempi on suoria lentoja suomesta varmaan, tai sitten täytyy eerikillä olla papua millä saa jetin alleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 19:57

muutama vuosi sitten oltiin Skiathoksella, olisko 4 v sitten. Aika kiva saari, ateenalaisten lomapaikka, sellainen ns. paremman tason paikka.
Käytiin myös Skopeloksella ja Alonissoksella.
Skiathoksella on paljon erinomaisia rantoja, se on kait parasta.
Suosittelen asumista kaupungissa.