Mikä oli joulupukin palkka tänä jouluna?

Veljeni perheessä kävi pukki ja tonttu,kun siellä oli näitä lapsenlapsia,lapset olivat tyytyväisiä pukkiin tonttuun ja lahjoihinsa.Joulupukki otti 50 euroa käynnistään,mikä on ihan kohtuullinen palkka,sanoi veljeni.

Avainsanat: palkka pukille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 17:13

Yhdeltä lahjansaajalta sai pusun ja siihen tyytyi.

Kysyjän kommentti

Teillä olikin ihan oikea joulupukki.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 12:45

Minä joulumuori otin pukin ja tonttu-tytön tilauset vastaan..ja järjästin kulkureitin...taisi mennä alihintaan..kun määräsin 40 euroa paikka...yhdestä paikasta oli annettu 50 euroa..
Joulupukki oli kiltti,että tonttutyttö sai koko illan potin...eli koko palkan....jos tämä perinne vielä jatkuu...
ensijouluna nostettava hintaa..

Lisätty: 27.12.2009 - 11:13

Kysyn vaan?? Kuka joulupukki lähtee jouluaato iltana..lahjoja jakamaan..ilman palkkaa..KLO 14.30-20...välisen ajan...kyllä siinä menee jouluaatto silloin vähän piloille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 15:30

Ei miun mielestä Joulupukki ota mitään palkkaa ota sehän
tulee Korvatunturilta ja lahjat tuopi mukanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 19:56

Soitimme täällä yhdelle pukille ja hinta oli 500kr kerta, joten pikkuisen halvempi, kuin suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:46

Palkaksi pukki sai verottajan niskaansa