Olen yksin mutten yksinäinen, entä sinä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 19:14

Juu,ei ole kuin minihamsteri häkissään ja kalat uiskentelee akvaariossa.Monenmoisia jouluja on ollut ja nyt viettelen yksin mutta vapaaehtoisesti.Olen joskus isossa porukassa tuntenut yksinäisyyttä...Mikäpä tässä on soffalla köllötellä ja rentoutua.Maailma makaa mallillaan eikä kolmeen päivään ole mitään kiireitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.12.2009 - 20:26

En ole yksinäinen, vaikka yksin vietän tämänkin joulunajan. Joulumusiikkia tulee radiosta ja TV:sta.
On oma rauha. Mukavaa tämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.12.2009 - 21:05

Olen kaksin yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 21:44

Voi Ida armas- "kaksin yksin" on kai niin tuttu juttu monessa suomalaisessa perheessä ja parisuhteessa...
Tertsín kantsisi kyllä ottaa koira - olen ihan kuule vahvasti tätä mieltä asiasta. Ihan semmonen kunnon koira jonka kanssa voisi jotakin hommaillakin...
Nyt on Ankkuri pudonnut punaviini tynnyriin tänän iltana - ihan sillä lailla sopivasti:)
rohkeita ehdotuksia koirien hankinnasta alkaen sateleepi täältä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 23:04

Koko perhe on ehtoolla
eli ei yksinäistä ole ollenkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 08:12

en ole yksin jouluani koskaan viettänyt , enkä ole myöskään yksinäinen .. tänäänkin ootelen ruokavieraita ja onhan minulla ain tuo ukkelikulta vierelläin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 16:29

Joo.Tuo oli hyvä, että on yksin vaikkakin kaksin. Tosijuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 18:53

Olen yksin mutten yksinäinen. Nautin oman kodin rauhasta ja turvallisuudesta, oman itseni seurasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 21:01

En yleensä edes yksin vaikka joskus sekin on ihan hyvä juttu.
Harrastuksista on pitänyt lopettaa 90% ja vaihtaa ne tyttären kerhoihin ja ulkoiluihin mutta aikansa kutakin, valinnat ihan omia enkä ole kertaakaan katunut. Frisbeegolfia ehtii nakkelemaan vielä - joskus - toivottavasti.