Tiedätkö miksi tontulla ei ole napaa?

Avainsanat: tonttu navaton

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 11:46

Ei Eevalla ja Aatamillakaan tainnut olla...? Hei,nyt keksin..ovat taruolentoja!Vai ovatko,en oikeastaan tiedä...;O.

Kysyjän kommentti

Taru olentohan tonttu on.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 12:06

Mielestäni tontut ovat satuolentoja ja sen takia niillä ei ole napaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 13:04

eikö tontuilla ole napaa??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 14:43

Kysykää pukilta, Pukki tietää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 19:41

Ei tarvi tuijotella napaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 20:24

Tontun ajatukset eivät pyöri oman navan ympärillä. Niitten napa taitaa olla pohjoisnapa. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 20:54

Enpä tosiaan tiedä onko tontuilla napaa, en heitä ole ikinä
alastomana nähnyt, eikä moinen asia ole tullut mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 21:59

Kissaäiti hyvä - tietysti tontuilla on napa - miksi ihmeessä se heiltä puuttuisi eihän ne nyt munasta ole syntyneet -ei sentäs. Napa löytyy kissoilta - koirilta ja monelta muulta olennolta niin miksi nyt ei tontuilla olisi napa ja nätti onkin:) juu- olen nähnyt omin silmin:):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 08:51

oletkos nyt erehtynyt .. minä ainakin uskon että heilläkin on napa .. onhan maahisillakin .. tai en nyt ihan varma , kun heitä en ole nähnyt.. mutta et tontuilla ei ois napaa en jaksa uskoa tuota väitettä ... :))