aiotko tuhlata rahaa raketteihin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 18:00

20-30 euroo ehkä menee ei tunne paljoo kukkarossa joulun rahan jälkeen 450 euroa tuli

Kysyjän kommentti

Niin sitä pitää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 11:19

Raketteihin ei laiteta rahaa euroakaan meiltä.Hyvää joulua myös sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 12:09

En ole koskaan laittanut rahaa raketteihin. Minun lapsuudenkodissakaan ei ollut tapana raketteja paukutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.12.2009 - 12:22

En tuhlaa raketteihin. On tärkeämpääkin rahan menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 13:51

Pitäis lailla ja kovan rangaistuksen uhalla kieltää,joulurauhaa öööölle,missä oletkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 14:00

En tuhlaa raketteihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 14:02

En tuhlaile raketteihin, saavat muut heittää rahansa savuna ilmaan jos tahtovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.12.2009 - 16:30

En aio eikä ole edes tarvetta. Miedän kylällä järjestetään mahtava ilotulitus ja siitä riittää minullekin katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 17:49

Outokummun kaupunki teki hienon päätöksen,että kaupunki tarjoaa jokaiselle asukkaalle aterian ilotulituksen sijaan.Hatunnosto heille!Olihan ne raketit penskana tärkeitä ja pommit eritoten mutta tykkärit yms.on onneksi nykyään kielletty.En ampusi enää raketteja vaikka ilmaiseksi jaettaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 23:44

En osta raketteja. Tykkään vaan katsella. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 08:59

katselen jos näen.. tääl metsäs kun ei niitäkään paljoa nää , mutta pauke kyllä kuuluu ... enkä itse ostele paukkuja , en kyl ole koskaan ostanutkaan paitsi tähtisadetikkuja ,kun lapset olivat pieniä, me asuimme silloin kaupungissa aika keskustan tuntumassa ja sieltä näkyi mahtavia tulituksia ... pitäiskös oikein hurutella åbosse niit kattomaan .. miettii....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 16:21

En todellakaan. Eläimet kärsivät muutenkin näistä pyhistä.Mitä järkeä on laittaa kovalla metelillä taivaan tuuliin valtavat määrät euroja.Yäk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 20:51

En osta, saan tarvittaessa ihan ilmatteeksi, mutta en ole tarvinnut ainakaan kymmeneen vuoteen.

Tertsille tiedoksi että Outokummun kaupunki ei ole järjestänyt ilotulitusta vuosiin ja tämäkään vuosi ei tuo siihen mitään poikkeusta, siis ihan perusasia Okussa. Media on tässä asiassa useamman vuoden jäljessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 03:34

En ole ostanut raketteja ainakaan kymmeneen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 21:00

En osta, enkä näin ollen tuhlaa.