Aiotko lukea jouluna? Jos luet, niin mitä? Kirjan nimi ja kirjailija.. mielenkiinnosta, koska oma lukuympäristö voi kehittyä.....

Lisätty: 23.12.2009 - 22:02

Minulla kesken Raija-Liisa Mäkelän "Minä muilutetun tytär Puoli vuosisataa Neuvostoliitossa". Seuraavaksi vuorossa Sofi Oksasen "Puhdistus".

Avainsanat: kirjat lukeminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 21:54

Kyllä painavasti,reservissä on muutamia ja lukemattomia,"kirjasto" naapurissakin,mutta jos omat eväät ensteks.
Lisäystä tuli kyssäriin :-),mutta mitähän mulla olis,Vivi-Ann Sjögreniä,tykkään hänen matkakertomuksen tapaisista romskuista esim.Meksikon päiväkirja,2001; siinä oli jopa reseptejä sekä Saharan aamut ja illat,2002,mulla on siitä lähtien
ollut palava halu päästä esim.Marokkoon ja dyynin reunalle,Saharaan.

Nyt luettavana Vivi-Ann Sjögrens Andalusiens grova salt sekä La bella Figura,opastettu kiertokäynti italialaisuuteen, Beppe Severgnini.
Puhdistus on odotellut,mutta en ole pystynyt aloittamaan,rankkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 21:52

Kyllä ja paljon. Kaikkea mieltä ravitsevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:24

Tällä hetkellä luettavana Raija Orasen Hehku.Lukeminen on mukavaa ajankulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 23:51

Menossa Henning Mankell: Kennedyn aivot
Lisäksi on kolme muuta kirjaa varattuna, mutta tuskin niitä ehdin lukemaan joulun aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 00:52

En ehdi valitettavasti paneutua kirjoihin. Jokusen tunnin saan enemmän levätä, sama juoksu jatkuu silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 01:04

Cecelia Ahern: Lahja, menossa tällä viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 01:09

Niin paljon lehtiä lukematta...pitää ne ensin lukea....että voi antaa ne taas tytärelle luettavaksi..että kiertoon lehdet...
Nyt en enään tilaa paljon lehtiä..kun meinaa jäädä nekin lukematta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 03:21

Jaan Krossin eräs historiallinen teos on lukemisen alla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 07:49

Meneillään Sirpa Kähkösen Mustat morsiamet. Pari kullankaivuuseen liittyvää kirjaa odottamassa sekä Madeiran vaellusopas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 10:21

Taitaa lukemiset jäädä tuohon tv-lehteen ja ristikoiden tekoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 11:09

ajattelin että en lue sivuakaan kirjoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 15:05

shimura rei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 20:25

Aika vähän mitään kirjallisuutta on nyt pystynyt lukemaan.
Seuraava projekti alkaa vasta ensi vuonna...