Mitä jos et saa yhtään lahjaa, harmittaako?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 21:37

Ei harmita kun lahjomiset on jo jätetty aikapäiviä sitten vaikka aikuiset lapset aina ideoi jotain ja täytyyhän niitä muistaa Jouluna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 21:27

Onneksi tiedän, että noin ei käy. Jos kävisi, saattaisi hiukan harmittaa. Ainakin ajattelisin, että eikö ole yhtään ihmistä joka haluaisi antaa minulle lahjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:38

Ei sitten yhtään. Mutta aina on ollut joku, joka on antanut minulle lahjan.

Tänään tein naapuriautoilijan onnelliseksi, kun parkkipaikalla startanneen ihmisen auton tuulilasin raaputin puhtaaksi, kun tulin juuri ja hän oli lähdössä. Lahjat voi olla pieniä, mutta mieleenpainuvia.

Asenne ratkaisee - aina. Positiivareita lainatakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:43

Ei harmittaisi....mutta olen joka joulu saanut lahjoja..vaikka sanon..että mitään ei tarvi ostaa minulle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:55

Ei harmita ja on jo useana joulunan niin käynytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 22:03

Olen joskus lapsena jäänyt ilman lahjoja. Silloin tuntui pahalta. Isäntä ei osta minulle lahjaa, mutta muualta tulee aina jokunen paketti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:11

Sain etukäteen superhienon lahjan ja viime sunnuntaina vietettiin etu-joulua pikku perheen kanssa,sain Mankellin pokkarin!!Luettavaa riittää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:28

Tykkään antaa lahjoja ja myös saada,kyllä olen sen verran lapsellinen,että kyllä minua harmittaisi,jos en mitään saisi.Olen saanut jo etukäteis lahjoja,ystävättäreni kävi eilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 23:48

Ei harmittaisi yhtään. Mutta jos lahjan saa, niin kivallehan se tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 00:54

No vähän harmittaisi, muttei lahjat ole kuitenkaan joulussa tärkeintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 01:06

Ei harmittaisi yhtään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 03:19

Ilmeisesti en sitten olisi ollut järin kiltti tänä vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 08:07

No siitäpähän tiedän etten ole niitä ansainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 10:20

Toivon että en saa,koska oli sopimus ettei lahjoja osteta tänä vuonna!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 11:12

suuresti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 09:30

en kyl osaa sanoa, kun en ole koskaan jäänyt ilman lahjoja , mut vois olla , et ei harmittais tai sit vois kyl harmittaakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 20:23

No ei harmita - usein turhat lahjat harmittaa enemmän kun niillä ei mitään tee ja antajalla on mennyt rahat täysin hukkaan, vaikka ajatus olisikin tärkeintä niin silti.
Mitään materiaalista lahjaa en tarvitse ja onneksi sen jo lähes kaikki tietävät.
Lahjakortti ja villasukat olivat parhaat lahjat, suklaat on jo lahjoitettu eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 19:31

Siihen pitäisi pyrkiä. Minkä takia ihmiset ostavat paljon sellaista krääsää, mitä ei sitten ihan oikeasti tarvitsekaan.Tammikuu eletään sitten vähän niin ja näin.Riittääkö rahat vai syödäänkö pelkkää puuroa ja vettä.Joululahja voi olla esimerkiksi joku teko. Voit viedä jonkun henkilön vaikkapa puistoon, jos hän ei yksin oikein uskalla lähteä.Voit lukea jollekulle, joka ei esimerkiksi näe kunnolla. Voit leipoa, laittaa ruokaa, olla vaan läsnä.Hyvää joulunjälkeistä aikaa!