Oletko koskaan lähtenyt kaupasta ja unohtanut maksamasi ostokset kassalle?

Jos vastauksesi on kyllä: kuinka pitkälle ehdit kuin huomasit unohduksesi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 22:13

Muistaakseni ei ole,mutta ihmiset unohtaa tosi herkästi arvokkaitakin ostoksiaan,tosin hakevat häntä koipien välissä;noloina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 21:20

Olen. Aikoinaan asioin vauvanvaunujen kanssa kaupassa. Muut ostokset keräsin koriin, mutta vaippapaketin laitoin vaunujen alaosassa olevaan koriin. Maksoin kassalla ostokset ja vasta kotimatkalla huomasin, että se vaippapaketti jäi maksamatta. Kotiin päästyäni soitin kauppiaalle ja selitin asian. Hän totesi siihen, että kun kerran noin rehellinen olet niin saat pitää sen paketin ikäänkuin kiitoksena rehellisyydestäsi. Tuli tunne, että onpa reilu kauppias!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:46

En kaupassa mutta armeijan jälkeen kävin ulkona syömässä ja olin kantamassa ruoka-annosta pöytään ku kassa huuteli että mites sen maksun laita.

Lähteet:
Armeijassa ei tarvinut lompakkoa kaivaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:59

Kyllä aina joskus käynyt sillätavalla..vasta koti tullessa huomannut jotakin puuttuu mitä ole ostanut..eikä ole kauppaostoksissa mukana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 22:01

Kyllä näin on päässyt käymään, ja tietenkin se kassi missä oli niitä tärkeimpiä ostoksia. Mutta sieltä kaupasta ne sitten löytyi kun kävin hakemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:23

Joskus kassa on kiiruhtanut jonkun unohtuneen ostoksen kanssa perässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:39

Viimeeksi tänään kauppaan jäi kaardemumma tuupi,huomasin vasta kotona enkä enää lähtenyt takas,haen sen huomenna tai ostan uuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 23:43

On jotain pieniä ostoksia jäänyt siihen etureunaan, joita ei huomaa ellei kunnolla katso. Kyllä ehdin kotiin, enkä perään soitellut. Ollut aina niin pientä, karkkirasia, maustepussi tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 01:13

En, muistaakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 03:17

Olen unohtanut. Pakkasin kassia, kun puhelin soi ja lähdin kävelemaan yhtään tajuamatta, että melkein puolet jäi. Tajusin kääntyä takaisin, kun perääni huudettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 10:17

Olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 11:14

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 09:39

on joitakin yksittäisiä ostoksia jäänyt , mut käsilaukkuani aika usein kassatäti minulle kiikuttaa ... tää klementtia vai mikä seoli .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 15:34

En koskaan kaikkia kun niitä nyt on kuitenkin aina niin paljon. Joskus saataa ainakin meinata unohtua joku pieni, esim.kardemummapötkö on sellainen joka hautautuu helpolla kauppakuittien alle siihen looraan.