Kenen artistin joulumusiikkia kuuntelet mielellään?

Minä kuuntelen tällä hetkellä Jani Wikholmia. Hyviä kappaleita ja Janilla on hyvä ääni. Tykkään myös miesoopperalaulajien laulamista joululauluista. Pavarotti mm. on mahtava!

Avainsanat: artisti joululaulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 14:52

Loiriapa hyvinnii, mutta kyllä muidenkin joululaulut on hyviä kuunneltavia. Nyt enimmäkseen radio on ollut auki josta tulee mukavasti eri esittäjien joulumusiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 10:25

Joululaulut on niin hienoja ja artistista ei ole niin suurta väliä, mutta sain Lasse Hoikalta joululevyn lahjaksi kanarialla ja olen sitä soitellut !
Souvarit on ihan ok.
Kanarialla kirkossa oli laulamassa Rami Välimäki ja pidin paljon hänen esitysestä, Varpunen Joulu aamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:25

kenen tahansa olen senkin suhteen moni ruokanen ns....mut juicen sika ... sit kyl vaihtuu kanava ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:26

Minä pidän Kari Tapiosta sekä suvi Teräsniskasta. Äänet näillä artisteilla hyvät.On Janillakin toki hyvä ääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:47

Ehdoton ykkönen on Loiri vaikka hän ei oikeastaan laula vaan tulkitsee.Jaa,nyt tulee juuri Kari T:n "oikean mä tahdon joulun" radiosta ja kyllä Kartsa niitä "etu-stagen" esiintyjiä myös on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 14:56

Vanhoilla perinteisillä joululauluilla on omat esittäjänsä. Niitä kuuntelen kaikkein mieluiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 16:22

Meillä ne menee lasten laulujen puolelle.Niitä on kuunneltu joka vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 16:39

Vanhat hyväksi havaitut artistit ovat etusijalla. Loiri, Kari-Tapio, Tapani Kansa, ym. Onhan niitä paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 17:29

Kari Tapio ja kaikki muutkin käy paitsi ei sellaiset jotka laulavat korkealta ja kovaa...Vilmallakin nousee karvat pystyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 19:52

Vesa-Matti Loirin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:36

Musiikin ystävänä, artistit vaihtelevat. Kaikilla on jokin hieno kappale.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 14:48

Parhaat joululaulut ja esittäjät löytyy seuraavasta listasta;
-Jussi Hakulinen : Joulu avaruudessa
www.youtube.com/watch?v=KbKBeLPNdd0
Leevi & The Leavings: Jossain kai on vielä joulu
Ne Luupojat Surf: Kaikki uskoo joulupukkiin
Hassisen Kone: On jouluyö, nyt laulaa saa
www.youtube.com/watch?v=gxPMHu-XOnU

Nämä ns. "perinteiset joululaulut" kuulee 150 kertaa jo kuukausi ennen joulua joten jos jotain itse laittaa kuulumaan niin silloin mielellään jotain hieman erillaisempaa, mutta ihan hyvää joulumusiikkia silti.
Esimerkiksi tuo alinna oleva Ismo Alangon tekemä joululaulu on aivan erinomainen mutta kuinka monta kertaa sen kuuli joulukuussa? En ainakaan minä kertaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 19:41

Pidin joskus Tapani Kansan esittämistä joululauluista, kunnes olin hänen joulukonsertissaan muutama vuosi sitten.Taiteilija ohjasi ja neuvoi yleisöä ja piti sellaisen palopuheen ennen konsertin alkua.Minun joulukonserttitunnelma läsähti siihen.Sali oli kuitenkin täynnä aikuisia ihmisiä, jotka varmaan osaavat käyttäytyä.
Nyt kuuntelen kuorojen joululauluja.