Hei kaikki kissa napsut,oletko antanut kissan minttua kissallesi?

Mikä oli vaikutus.

Avainsanat: kissan minttu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 17:31

Kissat ovat hulluina sen mintun perään, mutta nyt Vilma sanoo, että viime kesä meni ihan pyllylleen, kun ne siilit pyörivät kissanminttupuskassa ja sotkivat koko penkin maan tasalle. Sitten ne mokomat hoipertelivat kännissä pitkin pihaa.

Kysyjän kommentti

Onnikin sai lahjaksi kissanminttua ja oli vähänaikaa villinä,nyt en enää ole sille sitä antanut.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 09:58

kun ei ole kissaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:17

Ja kattia kans.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:20

joo meil on jotain leluja ja on mulla sitä kuivatettunakin.. kovati hinkkaavat itseään niihin .. tykkäävät kyllä...mut jos meinaat kasvia niin sitä minulla ei ole , kuin tuolla ulkona kesäsin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:31

En ole kyllä antanut.meillä kissat vähän selaisia että kyllä karttavat jotain outoja makuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:38

Annoin aikoinaan Tarmolle kissanminttulla täytetyn leluhiiren,jumangekka mikä vaikutus,kiehnäs sitä pitkin kuonoa ja kieri hiiren kanssa kippurassa lattialla,suuret keltaiset silmät kostean kiiltävinä kimaltaen!!!! Taisi olla tosi ihastusta tai jopa rakkautta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 16:34

Edellinen kissani sai sitä, ja kuolasi ja kieri lattialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 17:55

Venäläinen ystävätär laittoi ikävän naapurin ovelle valeriaanaa (venäläisestä apteekista ostettua tippauutetta). Kissat mourus naapurin ovella aikas pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 19:53

Aikoinaan kun meillä vielä kissoja oli,sitä annettiin ja nehän menivät siitä niin sekaisin että piti ottaa koko kissanminttua sisältävä lelu pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:03

Juu aikanaan tuli testattua ja ihan pöhköinä kissat olivat.
Nykyinen nelijalkainen ei taida kissanmintusta perustaa joskin lennätin äsken kultaköynöksen kimpusta matkoihinsa...
Tykkää "hoitaa" kukkia ja niinpä tässä on nyt pohdinnassa meneekö oleanteri vanhus tyräkkipuu kaverinaan ja joutaapa mennä tuo riivatun kirjovehkakin koristamaan takapihan "tunkiota"
Hitto kun nuo koiravauvat on sitten hölmöjä - haistaisi edes että ihan kaikkeen ei kannata hammasta sovitella:):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:33

Täytyypäs joskus kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 03:10

Muutamissa leluissa on/ on ollut kissanminttua ja kyllä ne ovat kiinnostaneet kauemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:26

en