Paljastuksia: Paras ja ikimuistoisin joulumuistosi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 14:53

Olin nuori tyttö silloin. Hyvin elävästi on mielessäni eräs joulu kun en saanut yhtään lahjaa. Eräs talomme miniä huomasi sen ja haki oman käytetyn deodoranttinsa minulle lahjaksi.

Kysyjän kommentti

Ei se määrä eikä laatu vaan hyvä ajatus ja pieni teko!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 08:37

Ehdottomasti se, kun jouluaattona tehty raskaustesti näytti plussaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 09:25

Minäkin huomasin joulunaikaan olevani raskaana,kun toiset söivät,minua vaan kiersi oksettavasti,siitä on nyt aikaa 32 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 09:32

Ne joulut kun olen ollut joulupukkina.Oli niin mukava katsoa lasten iloisia kasvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:41

Toiset plussaa raskaustestissä ja toiset punnertaa laitoksella Aatamin,muistan vieläkin,kun kätilöt kisasivat ympärillä,että kuka ekana ja mun kätilöllä onnisti.Kaikki meni ihan OK ja kirkas ääni huusi muille,kun homma hallussa,että "Aatami tuli,sillä on munat ja kaikkee!"Tämä tapahtui jouluaattona vuonna yksjakaks Hgin Naistenklinikalla!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:59

no se , kun sain viettää joulun tyksin synnytyssairaalassa , pikkuinen suloinen käärö vierelläni .. nyt tämä käärö täytti 22.12 .. 32v.. ja minä vanhenin taas hiukkasen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 17:34

Monet lapsuuden joulut, yksi joulu Arabiemiraateissa ja ehkä tuorein muisto viime joulusta josta en muista , kuin kivun ja tuskan...se myyräkuume...kehno.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 01:06

Eipä ihmejouluja ole ollut. Ehkä penskana kun sain ekat sukset. Ne puiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 14:27

Vaikea sanoa mikä nyt olisi muiden ylitse, hyviä ne ovat kaikki olleet.
Ehkä joku lapsuudesta sisarusten kanssa kuusen ympärillä lahjoja aukomassa...
Toisaalta vuosi sittenkin oli ihan kivaa kun oltiin kylpylässä jouluviikko eikä tarvinnut tehdä mitään muuta kun syödä ja kellua porealtaassa.