Saanko kertoa ?

Linnan joulun Hämeenlinnan läänin vankilassa. Vuonna nuorena. Tuomioni oli 1 v 8 kk ( EI VAKIVALTA EI HUUME TUOMIOITA). Oli kinkut ja piparkakut. Mutta ikävöiden niitä lapsuuteni jouluja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 03:01

Ei oo helppoo sullakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.12.2009 - 23:01

Olet tainnut kertoa joskus aiemmin tuosta linnassa olosta. Linnassa nyt tuskin voikaan olla samanlaista joulua kuin lapsuudessasi. Ikävöinti niihin jouluihin on turhaa, koska lapsi et ole, ja aika on erilainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 23:23

No,linnassa oli varmaan aikaa hiljentyä ja muistaa joulun todellinen tarkoitus!Tuohon edelliseen vastaukseen kommentoisin jotta ERILAISUUS voi olla RIKKAUTTA jota rahalla ei voi saada!Minäkin haluan ja olenkin yksilö ja en haluaisi kuulua,enkä kuulukaan harmaaseen valtamassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:55

niin rankaistukset on suoritettava tavalla tai toisella , hyvä jos olet nyt ns. kaidalla tiellä ja voit luoda omille lapsille sellaisen joulun ,jonka he muistavat hyvällä ja muistelevat sitten joskus aikoinaan sinua hyvällä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 14:34

Kuulosti jotenkin tutulta tuo kertomus. Mutta tänä jouluna on huomattavasti paremmat olosuhteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:07

Jotkut ovat vapaudessakin niin kuin linnassa, kunnei päästetä mihinkään, kun puoliso on niin mustasukkainen.