Osaatteko tehdä tietokoneella Joulukortteja...

...nättejä, millä ohjelmilla teette jos teette, mistä otatte aineistonne korttiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 20:52

Kuvasin eilen satamamme joulukuusen ja siihen picasalla toivotukset. Odottaa huomista että lähtee joukkopostituksena bittiavaruuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 20:48

En ole olenkaan niin taitava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 20:49

Poikani auttoiminua tänä vuonna, joten en osaa edes sanoa,millä ohjelmalla ne tehtiin. Kuviksi valittiin sellaisia valokuvia, joissa kortinsaajakin oli mukana ja tekstit mietittiin sen mukaisesti. Kaikissa korteissa oli kehyksinä tummansininen, jossa kaunis tähtikuvio. Itse olen aika tumpelo näissä jutuissa, onneksi tuo juiori 12v. auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 21:04

enimmäkseen käytän corel paint shop pro X2 tai corel video studio 12 ohjelmia, riippuu teenkö liikkuvan vai still kortin. omia otoksiani käytän kortteihin ja videoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 21:16

Positiivareilla oli joku linkki,jolla sain omista kuvista tulostettua ja siihen tekstit muotoiltua.
Hyviä tuli.

Lisätty: 22.12.2009 - 22:00

Sivu:Suomalainen joulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.12.2009 - 21:38

Osaisin varmaan pienen opiskelun jälkeen, mutta printteri on tehnyt stopin, joten valmiisiin piti turvautua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 00:33

Teen kortit yleensä itse ja koneella. Käytän itse ottamiani valokuvia ja erilaisia ohjelmia käyttäen ne syntyvät. Minulla on (ikivanha) Microsoftin Image Composer-ohjelma ja sen kanssa saa paljon aikaan. Tarvittaessa sitten tehosteita muista ohjelmista.

Kyllä ihan noilla toimisto-ohjelmillakin saa kortin tehtyä - ainakin sellaisen yksinkertaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 01:04

wordillä ja paintilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 08:34

Taitettuihin, itse askartelemiin kortteihin teen sisälehdelle tekstin ihan vaan exelillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 09:57

paint shop pro

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 14:36

En ole koskaan kokeillut. Tiedostoista kyllä tulostelen kuvia ja niistä väsään, mutta sehän ei ole sama asia.