Entisaikaan mentiin huussiin sanomalehden kanssa...

...miten tänäpäivänä mennään, onko siellä jo tietokoneet nettilöineen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 20:22

. . . hankala käyttää läppäriä pyyhkimiseen ;) miun pepa ei ainakaan sitä kestäisi !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 20:26

Se Savon Sanomat oli mukana sitä varten että sai paperihommat myös tehtyä.
Nyt on Lambit ja Embot huussissa ettei siellä viitsi uutisia lukea.
Minulla on niin nopea päästö että Windouwhka ei kunnolla ehdi aamulla aueta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.12.2009 - 20:40

Nykyään vessassa puretaan agressioita vessapaperiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 20:47

Oli sekin aikaa,kun piti pylly pyyhkiä sanomalehteen tai siihen kauheeseen silkkipaperiin ja sitä en ole ymmärtänyt koskaan,et jotkuin lukee vessassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 21:07

Mulla on usein Hesarin osa mukana luettavaksi.Yks mun ystävä kertoi opiskelleensa italiaa lukemalla Topolinoja vessassa(ital.kiel.aku ankka)eli mikäs kysymys miumau tää olikaan;entisaikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 21:37

Meillä keskitytään vessassa ihan vaan siihen itse toimitukseen, joten ei ole sanomalehtiä eikä muutakaan lukemista vessassa viihdykkeenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 07:56

Vuhaahaaa... KIITOS matildalle kunnon joulunauruista!
Ei sunkas kukaan nyt enään sanomalehteen pyyhi??

Hupaisaa jos takapuolessa lukee painomusteesta tarttuneena: ALE -50%

Elkää hyvät ihmiset lukeko vessassa yhtään mitään koska siitä tulee taatusti peräpukamat!
Ei sanomalehteä eikä edes Aku Ankkaa! Vessassa tehdään asiat ja tullaan pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 21:15

Terveisiä pihanperältä ihan reaaliaikasesti. Embolla siellä itseäni hellittelin kylmän tuuletuksen päälle. Varsinkin näin pakkaislla pitää syödä kuitua paljon, ettei kovin pitkään tartte tuulettaa. Tällaisessa luomuelämässä on se ihanuus että niin kokonaisvaltaisesti saa kosketuksen luonnonvoimiin.