Fiksua - sammua ennenkuin saa puhelunsa katkaistua?

Minulle kävi äskettäin noin. Soittajalla oli niin raskasta asiaa jällen kerran että kävi nukkumaan ennenkuin sammui.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 13:06

Tai olipas soittaja "väsynyt",joskus ennen vanhaan tuli joku soitto,mistä mä muistan et toisesta päästä alkoi jonkun ajan kuluttua kuulua tasaista hengitystä.Silloin paras laskea luuri ja naurahtaa,olikohan omat jutut niin väsähtäneitä,ei kai?

Kysyjän kommentti

Kiitos. On näitä väsyneitä kamuja näemmä muillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.12.2009 - 23:55

Tuollaisia sattuu näemmä muillekin kuin minulle. Mutta ei onneksi ole minun syyni, jos toiset ryyppää ja sammuu. Ja tuskin sinäkään olet edesauttanut kyseistä tapahtumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:18

No johan oli soittajalla raskasta "asiaa"....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 10:07

no mutta ida ... maratoonipuheluakos yrittettiin... no sattuuhan noita , jos asiaa on paljon.. minulle ei ole kyllä sattunut , ei ole ollut koskaan niin tylsää aihetta keskustellussa, et kesken keskustelun oisin itse nukahtanut, mutta on kyllä ollut joskus niin huppeli serkkupoika soittajan , et häl olen sanonut , jot nyt meen maate ja sammutan kännyn, jot men sinäkin pehkuun ennen kuin sammut sihen linjalle ...