Montako tuntia nukut yössä? Mikä olisi riittävä määrä sinulle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 14:39

joskus 9 joskus alle 7.. pitäis nukkua yli 8

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 20:25

Noin 7 tuntia nukun ja se on ihan riittävä määrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 20:40

Nukun 4- 9 tuntia. Lienetkö ikä tekee tepposia, ettei unta saa millään ja/tai sit nukkuu liian kauan:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 20:52

7 tuntia. 8 varmaan tarvis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 21:03

Nukun 6-7 tuntia ja se on liian vähän mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.12.2009 - 21:24

Nyt pimeimpään aikaan olen nukkunut 8 tuntia. Kesällä vain 5-7 tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 21:36

Yöt vaihtelee paljon nukkumisen suhteen. Sopiva määrä on miten väsyksissä on ja kuinka saa nukuttaa.myös unen laatu vaikuttaa asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 22:04

Nyt kun olen ollut työön,niin on tullut nukuttua jopa 10 tuntia.Mutta kun oli töitä,niin 4-6 tuntia oli maksimi ja hyvin jaksoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 03:29

Sellainen 9 tuntia, jotta voin sanoa olevani pirteä. Vapaapäivinä nukun kyllä enemmän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 05:37

Liian vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:41

Viime yönä tuli nukuttua kahdeksan tuntia. Tuntuu ihan riittävältä määrältä. Joskus nukun kellon ympäri, silloin on tulossa joku flunssa, ja nukuttaa enemmän. En ole nyt eläkkeellä ollessani paljon kiinnittänyt huomiota nukkumiseeni, nukun sitten päivällä, jos yöunet jostain syystä ovat riittämättömät tai jäävät lyhyiksi. Yleensä olen päivällä virkeä riippumatta yöunien pituudesta. Mutta illalla sitten kyllä alkaa nukuttamaan jo yhdeksän aikoihin. Tosin harvoin menen kyllä nukkumaan niin aikaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 16:07

Nukun suunnilleen kahdeksan tuntia.Olen sellainen yökyöpeli, mutta nukun aamulla pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:23

Varmaan 2-10h ja keskiarvo lienee kuukauden periodilla noin 7h/vrk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 22:05

Ihan liian vähän tulee nukuttua täälläkin.
Illat venyy kun sieltä hamstraa sitä "omaa aikaa" - kahdelta tökkää ukko ja kysyy kainosti pitäisikö koira vidä ulos? ja mamma lähtee pissattamaan koiraa - sitten armas puoliso herää viikonloppuisin kukonlaulun aikaan pirteänä ja ilmoittaa että täällä olisi tee valmiina ja eihän sitä henno olla nousematta... arkisin teen keitto ja lehdenhaku on meikäläisen hommaa. kello soi 5.30 joka ikinen aamu:)

Joskus olis ihanaa nukkua koko yö taju kankaalla ilman että pitäisi herätä - tosin kuvittelen ja luulen niin että sitä sitten heräisi ihan automaattisesti "pissattamaan koiraa" etc.