Oletteko käyneet Agadirissa...

...entä Marrakech:ssa. Mitä piditte maasta. Me käytiin aikoinaan
kummassakin Agaderissa on hotelleissa erittäin hyvä palvelu.
Samalla matkalla teimme pitkän päivän retken Marrakeciin. Torielämä
on kyllä aikamoinen pitkine basaarikujineen. Joku napsulainen on kyllä
käynyt kun katsoin Napsukuvia. Meillä tekisi mieli käydä siellä uudestaan,
ei kai se ole miksikään muuttunut. Lentomatka kesti silloin 6 tuntia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 00:37

MIumau;minuu kiinnostais Marrakesh kauheasti ja sen värit!!Saman tien muukin Marokko ja SAHARA´,sen valot ja haluaisin yöpyä beduiiniteltassa dyynin kyljessä ja istua dyynin laella auringon laskiessa!!!!!!Yks suuri unelma!Mie lähen mukkaan kans...

Kysyjän kommentti

Kiva.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.12.2009 - 22:13

Olen aina jotenkin vierastanut heidän kulttuuriaan, joten en ole edes suunnitellut matkustavani sinne. Mutta varmasti on hieno paikka ja silloin jos siellä on viihtynyt, sinne luonnollisesti haluaa mennä uudemmankin kerran. Eihän sitä tiedä jos minäkin joskus uskaltautuisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.12.2009 - 22:38

Tulihan tuolla aikoinaan käytyä. Palvelu oli hotellissa hyvä, mutta kieliongelmia tuppasi olemaan, kun puhuivat joka paikassa ranskaa. Marrakeshissä en ole käynyt. Omasta matkastani tapahtui joskus vuonna yksi ja kaksi, joten saattaa olla että palveluita tarjotaan jo englanniksikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 23:30

Pari kertaa on käyty ja se riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 02:33

Kävin aikoinaan yksi kevät siellä. Ne torit ja kerjäläiset jäi mieleen. Viikko meni aika seesteisesti. No kameleilla käytiin ratsastamassa ja kävin jokisuistossa laukkailemassa berberiorilla. Ainut retki oli marokkolainen ilta jossa kävimme. Kylä oli ok mutta iltaohjelma ei ollut mistään kotoisin. Ja sitä cuscussia en osaa syödä. Notskileipä hyvä paistin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 02:59

En ole, mutta Rabatissa ja Tangerissa olen. Agadirissa on varmasti siistimpää kun on isompi turistikohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 17:51

En ole vielä. Agadir kiinnostaa kovasti ja toivottavasti vielä jonakin päivänä pääsen sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 13:34

Missä ne ovat???
Joitain mielikuvitus-maita