Kun se piikkimatto on nyt tämän joulun hittilahja, niin onkos moni napsulainen jo sellaisen lahjapakettiin käärinyt?

Tai onko joku joulupukille tai -muorille sellaisesta vihjaissut?

Avainsanat: piikkimatto joululahjaksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 21:54

Minä olen ostanut sellaisen itselleni ja poikani perheelle joululahjaksi.
Olen kokeillut omaani ja makiasti kyllä laittaa veret kiertämään.
Makasin maton päällä noin 5-10 min, ilman väliliinaa - eli ihoon piikit suoraan.
Annoin naapuriinkin lainaan, jossa kokeillaan sen toimivuutta.
Minä tykkään.
Ellos hinta jottain 20€.

Kysyjän kommentti

Yllättäen saimme mekin mieheni kanssa piikkimaton joululahjaksi. Mies sitä jo kokeili, minäkin ajattelin rohkaista hurjan luontoni ja käydä matolle makoilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 21:47

Kuullut olen, mutten vielä hankkinut. Hitti taitaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 21:54

Onko se jokin itsensäkidutus matto, voisinhan minä sen nopeasti
tedäkin naulauspyssyllä, eikun nauloja kumimattoon 1000 kpl vaan.

Lisätty: 20.12.2009 - 21:57

www.terapiamatto.fi/
täältä löytyy, ostakaa toki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.12.2009 - 22:04

Kuulin kyllä kaupassa kun eräs rouva kehui sitä toiselle. On kuulemma hyvä. Mutta kunhan tässä aikani odottelen, niin hinta putoaa. Silloin voin jopa harkita ostamista. Meilläpäin sillä on tällä hetkellä hintaa n. 19 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 22:05

Ostin itselleni ja ilmoitin tutuille, ettei tarvii enään ostaa minulle. Paljasta selkää olen piikitellyt ja paljain jaloin seissyt. Tuntuupi hyvältä. Lahjaksi en ole tuota ostanut, päävispilän kylläkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 00:32

Mulla on varmaan ensimmäinen Suomessa,no jokatapauksessa kauan aikaa sitten,yks työkaveri hommas(Ruotsista) meille kaikille kalliiseen hintaan!vert,nykyinen veksi/popsi/maksi-supermarket hinta,toisinaan unohtuu kaappiin.Hyvä sen päällä on keinutella itseään aamukahvia keitellessä ym.>herää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 01:32

Emmä usko fakiirimaton voimaan, mutta enhän mä varmasti voi mitään sanoa, kun en ole kokeillut. Tämän vuoden hitiksi se on kyllä muodostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 10:08

Ei ole tullut hankittua,mutta olen seurannut että hintaskaala on todella suuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 11:26

Hittituote kylläkin,kyllä sen vois ostaa tekis varmaan hyvänvaikutuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 12:29

Kokeilin kaupassa painelemalla kämmentäni sitä vasten ja parin minuutin päästä oli se irroitettava. En ole masokisti jollei kukaan pakota niin vapaaehtoisesti en sille kävisi makaamaan. Pehmeä villahuopa lapojen alla pakkasella riittää minun verenkierrolleni saunan lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:42

En tarvitse, olen kyllä hiplannut sitä Clas Ohlsonilla jo loppukesästä mutta ainakin siinä ne piikit oli niin teräviä että myyjäkin kannatti pyyhkeen laittamista väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 13:35

minulla on ollut jo ennestään