Tulin juuri töistä ja nyt en tiedä miksi naishiihtäjän, tämän Saarisen on hiihto on hylätty?

Lisätty: 20.12.2009 - 16:23

Kiitos tiedoista. Meikäläinen, entinen kova hiihtäjä ja myöhemmin kiihkeä penkkiurheilija ei enää ehdi edes kisoja seuraamaan, kun tuo työ vie kaiken ajan.

Avainsanat: protesti hiihto hylkäys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 15:53

Aino-Kaisa Saarinen kiilasi Slovenian Petra Majdicin eteen ennen toista kirimaalia liian myöhään. Majdic kaatui tämän takia ja putosi kärkiryhmästä.
Suomi on tehnyt tapahtuneesta vastaprotestin, sillä aikaisemmin ei vastaavanlaisista tapauksista ole hiihtäjiä hylätty.

Lähteet:
yle.fi/urheilu/lajit/hiihtol...71278.html

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 16:14

Suunnittevat vastalausetta suomalaiset, kun aikaa on 3vrk kisan päättymisestä.
(Tuomarit saavat pistää taas käden taskuun).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.12.2009 - 18:54

Urheilu on raakaa peliä - hiihdossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.12.2009 - 20:00

Meni ja kamppasi kilpasiskonsa kumoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 00:52

Jeps,mun mielestä se ajoi suoraan ohittavan suksien päälle ja täten kamppas ohiajavan kaverin,Turhaa on protestoida,moka mikä moka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:27

Ei sitä tuntunut tietävän Saarinen itsekään. Tuollaiset kirikisat puolmatkassa on naurettavia, pitäisi ainakin olla sen verran leveät ladut että ohittamisesta ei tule aina narinaa.