Onko aina samanlainen joulumenuu, vai keksitkö jotain uutta ruokapöytään?

Meillä on suurinpiirtein sama, uudeksi vuodeksi yritän keksiä muuta kuin perunsalaatti ja nakit.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 15:34

Yritämme syödä muutakin kuin niitä perinteisiä. Bataattilaatikko on meidän uutuusherkku. Kalaa myöskin eri tavoin eikä sianlihaa nyt ollenkaan. Salaatteja ja kaikenlaisia kylmiä naposteltavia myös.

Lisätty: 20.12.2009 - 16:27

...niin ja sitä punajuuripaistosta mihin tulee homejuustoa yms. On se sitten hyvvee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 14:47

Aina keksin jotakin uutta kalaa mitä laitan...kun on kalapöytä...mistä kaikki tykkää..
Nyt vasta tilasin savustetun pippurilohi fileen...mikä tulee aatona lämpöisenä....kotiin tuotuna..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 16:00

ollu jo 20v sama, kotipiza

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 16:12

Perinteisesti sama ja hyväksi havaittu =)
Uusivuosi menu on aina erillainen, meillä siihen ei kuulu nakit ja perunasalaatti.
Tänä uutenavuotena olen suunnitellut kalaa sisältävän pöydän, esim mätiä kermassa ja smetanassa. H Y V Ä Ä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 17:06

Aina samat. Yhden kerran oli joulu ilman kinkkua ja meillä oli lohta sen tilalla. Hyvä valinta oli sekin. Taas on kuitenkin kinkku - hyvä sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 17:14

Aika lailla samanlaiset herkut joka vuosi. Aattoillan jälkiruoka on joka vuosi sentään erilainen jviimeistään tapanina syödään jotain eksoottisempaa, koska silloin jo laatikot ja rosollit alkaa kyllästyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.12.2009 - 18:51

Mitäpä tuota hyväksi havaittua muuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 19:35

Kyllä samat kuin viime vuonna jouluruoka pöytään laitetaan.Sama perinne jatkukoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.12.2009 - 19:43

Ei ole joulumenu sama tällä kertaa. Vaihtuu ehkä rokaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 20:07

Saarioisten porkkanalaatikko, kalkkunarulla sekä yksi tietty jälkiruoka on joka vuosi. Varsinaiset ruoat vaihtuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 21:34

Aika lailla sama, mutta jos uusia ideoita tulee niin kokeillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 02:39

Kinkkua vähemmän ja teen paistin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:18

Parina viime vuotena olen mennyt valmiiseen pöytään (laivalla ja kylpylässä) joten muiden pravuureita on imetty suurella nautinnolla. Jos itse teen jouluruokaa niin suunnilleen samaa tavaraa se on, sen verran monta joulua on tullut nähtyä että ei oikein vaihtoehtoja enää ole, jos puhutaan nimenomaan jouluruuasta.
Hernekeitto rosollin kera on kyllä vielä kokematta...