Onko todella NAPSU mennyt näin hiljaiseksi?? Ei ketään koneella..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 09:48

Huomenia vaan! Minäkin olen pitkästä aikaa koneella ja katsomassa sivuja, mutta täällä onkin tosi hiljaista, kansa taitaa olla joulun valmisteluissa ja muissa touhuissa, vai onko jokin uusi paikka tullut tilalle ihmiset seurustelevat?

Kysyjän kommentti

Voihan ..taas paras vastaus..kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 22:30

Minä, joka harvoin käyn näillä sivuilla, niin olen huomannut, että porukka on hiljentynyt sekä ei enää samaa ( vaik ei tarvikaan) juttua enää pukkaa? Ehkä- aikansa kutakin - elämä - ja jutut menee:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.12.2009 - 22:37

Hiljaista on ja minäkin menen nyt lukemaan ja sitten nukkumaan. Öitä vaan kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 22:52

Tuntuu ettei enää itse ehdi koneella kuin pyörähtämään, on mukamas kotihommia. Nooh napsulaisia pitää jouluaskareet kiireisinä. (ehkä)
Nytkin vaan hetkisen lueskelen napsua ja sit riivattujen talojen pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.12.2009 - 23:05

Hiljaista on, hiljaista on... kunhan väsyneimmät heräävät, niin eiköhän tänne aamuyön tunteina joku tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 23:51

Tää ainakin katsoi ikiihanaa Gildaa,aina ihana leffa ja Teemalta tulee lisää seuraavin a lauantaina.Vaikka Casablancan ja Humphrey Bogartin olen nähnyt 20 kertaa,jaksaa se aina viehättää eli selityksenä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 00:36

Minä seurailen melko paljon näitä sivuja mutta en juuri vastaile kun ei tiedä mitä toiset ajattelee jos on aina"äänessä".Ja vielä kun yksi"veti herneen nenään"ihan turhasta ja olin osallisena vaikken koko asiasta ymmärtänyt hölkäsen pöläystä.Eli kärpäsestä tuli härkänen ja päätin vast'edes olla tarkka ja varovainen etten ketään loukkaa edes vahingossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 01:07

ei se , että napsussa on hiljasta tarkoita, etteikö ihmiset olisi koneella.. mut tottahan se on, ettei tänne enää niin paljon kirjoiteta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 01:27

huomenta
aurinko nousee,kaunis päivä taas tulossa