Onko napsussa muita?

Jotka ovat menettäneet lähiomaisen ihan vähänaikaa sitten?Kävimme tänään saattamassa rakkaan äitini iäisyysmatkalle ja nämä virren säkeet lohduttavat minua.Sä pahan väijytykset turhiks teet,sä tuskat liennät,kuivaat kyyneleet.Miss,on nyt,kuolema,sun voittosi,kun,herra jeesus,olet kilpeni.

Avainsanat: äiti poissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 20:31

Lämmin osanottoni surussasi.
Vaikka oman äitini kuolemasta tulee 2 vuotta 22.12.
vieläkin on ikävä ja kaipuu, varsinkin joulunaikaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos lohdutuksestasi äiti poismenon johdosta.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 20:37

Samoin lämmin osanotto täältä,kaikille omaisensa menettäneille.
Itse olen menettänyt mun omaiset kauan sitten,aika parantaa haavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 21:05

Otan osaa suruusi ! Itse menetin avopuolisoni 3kk sitten äkkiarvaamatta. Ei omainen mutta erittäin läheinen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 21:11

Lämmin osanottoni, aika on nyt meilläkin kun on vanhoja äitini on 87 v.
samoin anoppini 86, kummatkin vuodeosastolla, heidät pitää joka päivä
syöttää, voinnit ovat kummallakin heikot. Kyllähän se jokaiselle meille suru
tulee aikanaan. Pidän äidillesi muistohetken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 21:54

Otan osaa suruusi..Minä menetin rakkaan äitini..vuonna 2001..oli silloin 91v...kun nukkui pois...minä olin silloin vielä reissussa,kun tämä tapahtui...sain kuulla ,kun tulin kotia..eivät ilmoittaneet minulle..kun meinasivat..että sitte loppureissu menee piloille..kun alan suremaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 23:12

Otan osaa. Siunausta sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 01:38

Otan osaa suruusi.