Kannattaako lykätä partakoneen osto Phuketiin?

Avainsanat: phuket thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 20:04

Empä usko että ne paljonkaan halvempia on kuin Suomessa,
voi hyvässä lykyssä olla piraatituote jolla ei sitten tee mitään.
Suomessa saa hyvän partakoneen vajaalla 40:llä
Philips 3-teräinen, ja on tosi hyvä ja kestävä. Mulla on
kyseinen kone.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksesta. Käytän kyllä Brown-konetta, mutta päätin kuitenkin vielä ostaa Suomesta teräverkon ja terät entiseen koneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.12.2009 - 20:34

Kyllä siellä edullisempaa on, mutta takuuhommat ja käyttöohjeet ovat ehkä selvemmät Suomesta ostetulla koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 22:03

Osta vaan Suomesta,saat takuukuitin..jos jotakin vikaa tulee..onhan ne aika halpoja täällä kotimaassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 01:24

ei kannata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 02:11

Kannattaa, jos haluat matkustaa mahdollisimman kevein varustein.