Miksi rupeaa aina vilustaan kun on Napsussa ?

Nyt hokasin että kun tietokone on päällä ja patteritermostaatin vieressä niin patteri aivan kylmä. Nyt pitäisi ruveta laittamaan kalut uuteen järjestykseen. Ei helppoa ei.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 15:52

Ihan oikein päätelty, sillä jos tietokone puhaltaa lämmintä ilmaa patterin termostaatin läheisyyteen, niin termostaati sulkee lämmityksen pois, koska "se luulee" että koko huone on liian lämmin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 11:16

Helppo vastata: Verenkiertosi hiljentyy kun istut ja et hermoile.
Korjausehdotus: Käy välillä katsomassa netissä nättiä tyttöjä niin
verenkierto lisääntyy niin sittei ei vilustu.
Ps. tuossa iässä olessasi osaat ne tytöt löytää ilman linkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 15:38

Laita hyvä mies tarpeeksi vaatteita päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 16:47

Jaahas, syitä voi olla monia! Ehkä tekee mieli lämpöiseen maahan? Tai olet nälkäinen,joten tyhjennä pikkuisen lettupinoa, niin sitten tulee varmasti mukavan lämmin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 20:13

Iski lukihäiriö, täytyi katsoa uudelleen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.12.2009 - 20:27

Kenties juttumme ovat niin pelottavia että sinulle tulee kylmä olo siitä hyvästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 21:36

Ei minua ainaskaan. Täällähän on hyvä, lämmin meininki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 00:32

No varpaita minullakin palelee. Kai täytynee mennä saunaan istumaan, ilman konetta kuitenkin.