miksi kaunis naine on kiinnostunut minusta

olen varattu mies

Avainsanat: miksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 04:18

olet erehtynyt,pyydä kauniisti anteeksi syntisiä ajatuksiasi hiljaisuudessa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 02:15

Ei se aina katso sitä..onko varattu vai vapaa...jos sinussa on jotakin miellyttävää..minne nainen kiintyy....Siinähän on monta ?????????????????? miksi..kiinostui juuri sinusta...Kysy häneltä...että miksi juuri sinä olet kiinostuksen kohde....

Lisätty: 19.12.2009 - 02:38

Mistä tiedät että ....nainen on kaunis..mikä on sinusta kiinostunnu???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.12.2009 - 03:08

Älä siitä välitä. Kuka kiinnostuu kenestäkin. Elä sinä vain omaa suhdettasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 09:08

Sehän on vain hyvä ,jos muillekin kelpais.Se on kyllä itsestään kiinne ,jos antaa periksi houkutuksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 10:14

katsoa saa muttei koskea.
sehän on imartelevaa, taidatpas vähän olla ylpeä siitä?
mutta oletkos antanut aihetta, flirttaillut ja kiusoitellut, ja nyt katumapäälle tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.12.2009 - 10:44

Älä anna sen nousta päähän, ja muista - olet todellakin varattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 10:55

Mie luulen että se nainen on kiinnostunut sinun rahoistasi ja
omaisuudestasi. Naiset ovat joskus hyvinkin ovelia päästäkseen
päämääräänsä, ole sinä itse häntä viisaampi, mutta se täytyy tehdä
kohteliaasti sitten ettei hän huomaa sinun tunnetilaasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 12:40

Syitä on monia:

- hän on rakastunut/ihastunut sinuun
- vaimosi on palkannut hänet testatakseen uskollisuuttasi
- haluaa seksiä
- haluaa sun rahat
- haluaa pahaa sun perheelle
- on lyönyt vetoa, että pystyy hurmaamaan sinut

Terveisin: elokuvia on katsottu paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 17:21

pidä pää kylmänä , siit lekistä ei tuu kuin itku monelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 17:29

Anna olla vaan kiinostunut.Mutta jos ajattelee jotain vaikka sais sinut omaksi niin voit sanoa hänelle että ole kyllä jo varattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 19:49

Katso sinä vain eteenpäin ja laita vaikka hevosten silmälaput ettet katso sivuillesi ja mene harhaan.

Naisen motiiveja en rupea edes arvailemaan. Pidä sinä itsesi kunnon miehenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 04:14

Täällä mahdollisia syitä www.iltasanomat.fi/hyvaolo/s...id=1708961