Oletteko lukeneet kun metä taas pelotellaan ja kehotetaan vaihtamaan Facebookin salasana?

www.digitoday.fi/tietoturva/...0925609/66

Avainsanat: taloussanomat facebook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 08:43

Juuri luin, firma taisi olla facebookin käyttämä alihankkija. Oikein että pistetään tiedot jukisiksi.

Kysyjän kommentti

Hyvää Joulua! Timppa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 10:25

No en kyllä ole lukenut.miksi se pitää vaihtaa.siis eikö mitään kelpaa mitä itse haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 10:32

en mä jaksa vaihtaa taas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 12:02

Ei taida koskettaa minua, kun en ole missään naamabuukissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.12.2009 - 12:33

Sillä sivustolla ei taida olla turvassa, vaikka vaihtaisi salasanan joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 13:30

Minulla ei ole sille sivustolle salasanaa ollenkaan!
(Ei tosin mitään muutakaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 14:02

olen lukenut , mut en vaihtanut ... toivottavasti eivät tietoni nyt mene tielle tiettömille.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 15:42

Eihän napsulaisia ole peloteltu,eihän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 16:20

Enpä tiedä miksi vaihtaisin, ei siellä minulla ole mitään salattavaa eikä niitä tietoja voi minua vastaan käyttää. Tietty jos joku äityisi nimissäni rivouksia lähettämään niin... enpä tiedä... tämä maailma on hullu muutenkin joten sekaan vaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 16:57

eiku vaihtamaan vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 19:41

Vaihtakaa salasanat..jos siltä tuntuu..että alkaa pelottamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 02:17

En ollut kuullut uutista enkä ala vaihtaa, sillä en ole käyttänyt kyseisiä sovelluksia