Valtavat joukkohäät Gazassa! Mitä mieltä olette?

volubrjotr.com/2009/08/23/is...g-in-gaza/

En saanut seuraa baarista mutta taisin katsella liian vanhoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 08:11

Nuo taitaa olla vielä pienet 450 sulhasen määrällään?
Sielläpäin jo Aleksanteri Suuren aikaan naittivat parikymmentätuhatta soitilasta paikallisten naisten kanssa.

Soulissakin on ollut paljon vihittäviä:
yle.fi/uutiset/ulkomaat/arti...print=true

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 07:24

Näkyy olevan paljon väkeä. Meidän mittakaavassa kellä ois varaa enää järjestää noin isoja häitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2009 - 09:36

Toivottavasti siellä ei kuulu "perinteisiin" kuten täällä meillä, se häissä tappelu. Tuolla joukolla tulee jo aika rumaa jälkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 10:35

Eikös Vantaallakin ollut häämaraton. Olihan sielläkin noita vihittäviä pareja läpi yön. Mikä lienee ollutkaan parien määrä. Onhan se hyvä, että ihmiset avioituvat. Parisuhteen kannalta se auttaa kestämään pienet kolhutkin. Ja jopa suuremmatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 11:21

siis oliko ne pikkutytöt morsiusneitoja?
Vai ihan ite naimisiin menossa??! ei kai.
Voisko joku selittää?
Miten on mahdollista?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 11:39

Käyhän se noinkin. Pääasia, että nuoret pääsevät naimisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 13:43

Voi hyvänen aika sentään.
Nuorikot ovat 6-7v. ja siitä ylöspäin. Niinhän se oli Profeetankin vaimo. Heistä ei liene hääkuvaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 15:48

Lycka till bara!
Tuli mieleen takavuosina oli M/S Cinderella häälaiva eli laiva oli lastattu morsiuspareilla ja häävierailla,yökerhossa oli aika isolle porukalle "vihkikappeli" ja pappeja siunaamassa.Sehän on jokaisen ihkuoma asia kuinka haluaa saada avioliitolleen siunauksen,kappelissa tai maistraatissa,sillä ilman Jumalan sanaa,samaa kaavaa.