Muistitteko lähettää viimeistään tänään joulukortit?

Tokihan ne voi postittaa myöhemminkin,mutta postimaksu on vain sitten hiukan kalliimpi.

Avainsanat: joulukortit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 16:22

Pistän vasta maanantaina postiin ja ihan "oikeilla" postimerkeillä. Helpotan siten osaltani postin jouluruuhkaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 21:47

tänään isäntä iski ne postiin ja vielä niitä tuhersin eilen illalla melkein puolia yöhön...no onneks vuosi ja taas uus rumpa , jos en nyt niitä sit jo ala tekemään joulunpyhinä ens vuodex ...ei ainaskaa.. tulis niin viimetippaan tehtyä,kuin nyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 21:47

Lähti jo viikko sitten se kasa siinä postin kuoressa.
Lopuille tx-viesti tai sähköpostionnittelu tai soitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 21:56

Joo tai en tai siis muija lähetti. Oli 2 kpl

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2009 - 21:58

Kaikki lähti jo aiemmin. Paitsi yksi: sain entisen työpaikkani silloiselta työmaapäälliköltä, nykyään samaisen firman omistajalta henki.kohtaisen kortin. Laitoin hänelle myös - jo firmalleen aiemmin laittamani kortin lisäksi - oman henkilökohtaisen kortin takaisin. Kyllä lämmitti mieltä se hänen muistamisensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2009 - 23:11

Viime viikolla postiin vein. Ystäväni jo ilmoitti saaneensakin kortin. Nopeasti posti toimii, kun punaisessa kuoressa laitoin menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 23:57

Muistin, että unohdin ;-D,mutta niiden muutaman 10sentin takia en alkanut poraamaan.Pistän postiin aikanaan ja lähettelen e-postikortteja tai textoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 00:03

Kaikki tuli lähetettyä.
Tänään tyttärenkin kortit. Joulumerkkejä ei riittänyt kaikkiin, joten tunnustan, lainaisin firman kassasta ykkösluokan merkkejä muutamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 02:15

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin joulupostimerkki on normaalia halvempi ja nyt palattiin taas normaalihintoihin.

Eipä tullut tänä vuonna lähetettyä yhtäkään korttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 08:46

Juuri olen lähdössä viemään postilaatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 19:51

Asiat hoidossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 19:58

Eilen laitoin kortit menemään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 20:25

lähetettiin sittenkin