Moi! Ford Fusion sai uuden akun ja arvaatkas, kun ajoin 10 km ja pysähdyin. Auto ei inahtanut. Taas se pääsi yökylään.

Soitin firmaan ja tulivat antaan virtaa, et pääsin ajaan takas firmaan. Sanoivat, että akku on täytynyt olla viallinen. Huomenna uusiksi. Tiän, että huijataan, vaan en jaksa veivata ärräpäitä enää - lepään yön yli ja noidun sitten :)) Kerron lisää ku saa peltilaatikon kotiini.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 20:32

Otan osaa koettelemuksiisi. Ja vielä tällä pakkasella!!! Yritä kestää ja ajatella, että nyt kun kerralla kaikki menee päin mäntyä ja kunnolla niin koko ensi vuosi on yhtä juhlaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 19:28

no jopas sinul on huonoa tuuria ... toivottavasti nyt saavat sen kuntoon ja sit se käy taas , kuin ihmisen mieli... pitää peukkui pystys.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 23:15

Taisin eilen ehdottaa viaksi likaista Bendix-laitetta, enkä muuta mieltäni vieläkään.
Sitä ei siis tarvitse vaihtaa, vaan puhdistaa, jos olen oikeassa.
Jos olen oikeassa, sinulle on myyty uusi akku turhaan. Tosin jos se on alkuperäinen, niin on kyllä jo melkoisen vanha, joten suurta vahinkoa ei etenkään näin kylmän talven koittaessa siitä syntynyt. Kovalla pakkasella akun on syytä olla kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 06:50

Uuden pitkäaikaisen suhteen alkuvaikeuksia vain. Kyllä se siitä. Ei kai saman vian korjaamisesta tarvitse maksaa kahtakertaa? Korjaamotakuu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 19:57

Minunkin autoni kävi lämmittelemässä, rupesi taas toimimaan.