Onko teillä lemmikkejä?

Minulla on koira joka on 7 viikkoinen ja jos haluatte tietää siitä lisää pyytäkää kamuks ja lähetelkää viestejä!!Kiitos!!:-)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 17:24

Ei ole omaa lemmikkiä..mutta tyttären koira on kyllä meillä paljon hoidossa..(Meillä on Santun sijaiskoti)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.12.2009 - 16:49

Onhan minulla koira joka tykkää minun matoistani kamalasti - haluaa kiitokseksi jättää karvatukkoja niille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 16:52

On kax rottweileria. IHANIA!!! Sisäkoiria ja tuossa tyttö makoilee kyljessäni, niin kuin aina. Poika, 60 kg, änkee syliin asti aina joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 16:52

Ei ole, ei edes niitä villakoiria sängyn alla joita varmaan joku kohta kertoo omistavansa.
Omakotitalossa jos asuisin niin olisi varmasti koira, bullterrieri pitäisi kutsumattomat vieraat kilometrin päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2009 - 17:32

Minulla on kissa. Ollut reilun vuoden, mutta ikää kissalla on jo 6-7 vuotta. Tarkemmin en tiedä, kun ei entiset omistajatkaan muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 17:49

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 18:13

ei ole.. läheiselläni on yksi kissa :D sen nimi on Poika :)
Hyvää joulua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 18:28

15vuotias Jasseri-kissa jonka äiti on norjalainen metsäkissa.Jasserin "tv"on akvaario jota mielellään katselee.On myös kääpiöhamsteri joka saa juosta Jasserin tuuheassa turkissa ja ihan kavereita ne on kun tuo kissa ei tekisi pahaa kärpäsellekään... ;=).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 18:30

Tällä hetkellä ei ole. Kissoja ja hamstereita on ollut ja luulenpa vielä joskus hankkivani kissan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 18:54

meillä on kaksi otto maatiais kissa 7v ja onni norjalainenmetsäkissä olikos se nyt 2v no en nyt varppina tuon ijäst .. mut on punainen sellainen karvisen näköinen ja potee nyt just uhmaikää ain tekemäs jotain pahaa .. katsoo tarkkaan mitä otto tekee , joka kans on yks viikari välillä ja tämä matkii täysillä ... mut vaiks välillä ovatkin hieman pahan teossa , niin ovat kyllä rakkaita ja kivoja seuralaisia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 20:05

Itsellä ei ole. Poika kävi juuri lapin pystykorvan, 13 viikkoa, kanssa eka kerran kylässä. Toisella pojalla oli aikanaan Jack russellin terieri, nyt hänellä on kissa ja gerbiilejä. Välillä noita hoidamme ja se riittänee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 20:18

On toi ihana kollipoika. Muistuttaa Karvista. Kaikin tavoin. Olemme täysin kissan palvelijoita mieheni kanssa.Koiraa ei ole enää Lähti koirien taivaaseen keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 01:55

Meillä on kaksi suomenlapinkoiraurosta sekä sekarotuinen tyttökissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 06:53

Kaksi marsua löytyy. Koiraa ollaan suunniteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 22:08

Valkoinen paimenkoira ikä 14 viikkoa ja kaksi marsua: lungaryan peruaani ja toinen tapaus kirjava perus tyttömarsu - tämä daami päässyt ihan tuohon profiili kuvaani (erittäin hauska olento on hän)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 17:37

on kissa!