kertokaas mulle härskejä/irstaita biisejä ... =D

semmosii kalajoen naiset tyyliin :D

mieluusti uusia , mut vanhatki käy jos on hyvii :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 16:14

BAT JA RYYDistä ei voi härskimmäksi melkeinpä mennä! aa... kirjaimetkin alistuvat sen nimelle :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 16:17

Onkohan ihan järkevää niitä täällä laittaa soittovalmiiksi. Osaat varmaan tuon osion etsiä itsekin. Unohtuiko että tämä on perheohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 16:52

Jos nyt musiikkimaku on tällainen, suosittelen Suomessa ja suomeksi julkaistua Isojen poikien lauluja -levyä.

Lähteet:
Levytiedot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 17:29

Kelpaisiko tämä?
www.youtube.com/watch?v=jQU5...r_embedded

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 17:41

Tämän päiväisessä hs lehdessä oli Gorbatsov in vitsi.
Venäjällä mies kyllästyi kaupan jonossa ja sanoi; nyt menen ja tapan "Gorban". Parin tunnin kuluttua oli taas jonossa, kaverit kysymään joko teit homman? Siellä oli paljon pidempi jono!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 18:22

no miten olis tämä :

Kas, Mikki Hiiri mättähältä mättähälle käy, ja pikkujalka pilkahtaa.......

loput sanat löytyy varmaan kyselemällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 18:26

Kelpaisko Simo Salmisen Pornolaulu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 00:24

Hae ja etsi ihan itte vaan hässrskis sydeemis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 16:29

Hanki se Juha Vainion isojen poikien lauluja sisältävä levy.
On sen verran "härskejä" kappaleita että ei soi radiossa koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 21:16

kirjota youtubeen hakusanaks suomiseksi. sillä näytti löytyvän aika paljon.