Onko napsuilla käytössä sateenkaarenvärinen pölyhuisku,materiaali jotain "muovia",tehokas ja kättä pidempi?

Avainsanat: riemunkirjava pölyhuisku kovassa käytössä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 18:05

On meillä, mutta sitä parempi on Ainon mikrokuituinen pölyhuiska www.kotilaakso.fi/index.php?show=19 Kuten se Swiffer Sweeper tms. mutta halvempi ja suomalainen. Saa Tarjoustaloista ja vastaavista

Kysyjän kommentti

Pistetään korvan taakse,muttei unohdeta ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 13:17

Minulla on sellaisia käytössä , minä en kykene kurouttumaan kaikkiin paikkoihin ja minulla käy siivooja 2-3 tuntia per viikko, ja tämän kotitalous vähennyksen jälkeen maksan tunnista 10, 80 € , ja minun imuritäti on ylettyy joka paikkaan. Ainoat laitteet on taulu telkut ja tietskojen näyttöpäätteet joihin ei ole lupaa hipeltää, minä niitä itse yritän ohjeitten mukaan huoltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 13:30

Oli sellainen aikaisemmin, mutta pojat pisti sen remonttiin, joten nyt ei enää ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 13:42

Kyllä on ollut monia vuosia..enkä kyllä luovu niistä. On kyllä tosi käteviä..kun ne imee pölyn itseensä....
Minulla on joka kerroksessa..eli 3kpl..kun asun rintamamies omakoti talossa..

Lisätty: 14.12.2009 - 13:44

Ja lyhytvartinen hupsukka..tietokoneen pölyjen pyyhkimiseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:04

tälläiselle lyhyen lännälle on oiva lisä tuo vehje .. jot löytyy meitinkin siivouskaapista ...sil oliskin koht käyttöö , ku n alkaa tuo joulun kiillotus.. tai se vähänen mitä sit kiilottelenkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:07

Ei ole sellaista mutta voisihan se olla aika kätevä ainakin katonrajaa huiskiessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:38

kyllähän niitä taloudesta löytyy, sisältä pari pitkävartista ja autosta yksi varreton,
ovat kuulemma verrattomia,
itselle nämä pölyasiat ovat hyvin vieraita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:44

On. Olen huomannut sen varsin käteväksi pölyjenpyyhkimisvälineeksi paikoissa johon en muuten ylettyisi. Lisäksi se nopeuttaa siivouksia huomattavasti. Kun nykyinen pölyhuiskani katoaa, menee rikki tai tulee lahjoitettua tarvitsevalle ostan uuden ja vieläpä mahdollisimman pian sillä pölyhuiskaa ilman en halua enää siivoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 14:46

Yksivärisenä löytyy ja kätevä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.12.2009 - 14:56

Kyllä löytyy kirjava huiska, mutta lyhyellä varrella, kun mennä pätkähti poikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 15:17

Minulla kuuluu"työkaluihin" oikeista strutsin sulista tehty komistus ja sillä putsailen virastojen,koulujen ym.viherkasvit.Sinipunakeltaisia"systeemejäkin on mutta aidot sulat on tosi hyviä ja varmaan aika hintaviakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 16:56

Hyvä aikansa, mutta pakko pestä muutaman käytön jälkeen, joloin siitä alkaa irrota enemmän pölyä kuin mitä se ottaa talteen. Kuivuu valitettavan hitaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 19:04

Löytyy, mutta aktiivikäytössä se ei ole.
Keskusimurin päässä oleva tupsu hoitaa pölyt pois tauluista jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 09:29

Kyllä on, on ollut jo ainakin 10 v.
Viimeksi tänä aamuna "huiskaisin" sillä vähän seinää kun huomasin valaisimen kohdalla seinässä pölyä. Erinomainen on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 20:45

On niitä monennäköisiä ja -värisiä. Mieluummin pyyhin kyllä kostealla.