Voitaiskos harrastaa sellaista, että joka päivälle olisi joku joululaulu, miksi ei useitakin? Kommentteja yms.

www.youtube.com/watch?v=pHrV...re=related
Tässä minun, jota juuri parhaillaan kuuntelen.

Avainsanat: joulu musiikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 14:02

www.youtube.com/watch?v=lAkl...re=related
Komeimmalla paikalla Töelzer Knabenchor lauleskeli tai oli laulavinaan ;-)

Kysyjän kommentti

Komeat maisemat ja kaunista laulua. Tykkäsin kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 12:24

Tässä minun ensimmäinen mieleeni tullut ja joka on mielestäni todella kaunis.
www.youtube.com/watch?v=tLLCGRCm3f0

Lisätty: 14.12.2009 - 12:28

Ja toiselta laitaa sitten löytyy Jaakko Tepon: Mikko sika Mallorcalla, jonka alkuperäistä en valitettavasti you tubesta löytänyt. Mutta aivan loistava sanoitus ja hyvin keksitty esittäjältään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:17

www.youtube.com/watch?v=MMX1...lated..... tämä on niin snif ... kynel nousee silmään .. on niin herkkää ...tulee tästä niin ikävä äitiä...joka nyt on tuolla taivaan kodissa joulua viettämässä ....kyllä sitä myöskin isää ikävöi, mutta tästä kappaleesta muistot herää äitiin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 16:24

mulla ei ole mitään muutakuin lasten joululaulut... Niitä on niin hyvä kuunnella jouluaattona kun koristelee kuusen :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 18:12

Tämä ei ole kovinkaan harras, mutta joululaulu kuitenkin. Vai onko? Mistä lie kertoo.
www.youtube.com/watch?v=jQU5...r_embedded