Onko todella helpompaa olla täälä napsussa ja kysellä siististi tai siellä 24 sivustolla, en osaa kirjautua edes sinne,,,

Minun käyttämäni nim.merk. ovat käytössä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 11:18

suomi24 :n keskusteluja vaivaa mielestäni niin paljon asiattomuudet ja agressiinen yleissävy etten joitain satunnaisia käyntejä lukuunottamatta ole siellä viihtynyt

onhan niitä muitakin 'siistejä' sivustoja, esimerkiksi seniorinetti ( www.seniorinetti.fi/mika-seniorinetti ) , mutta yleensä ne sitten ovat niin rajoittuneen piirin (ikä, ammatti, harrastus, aate tms.) keskustelufoorumeja ettei siellä paljoakaan tapahdu sellaista rönsyilyä aiheiden ja mielipiteiden suhteen kuin täällä napsussa

napsu on minusta pysynyt aika hyvin sellaisena torina, jonka laitaan matkailija pysähtyy kahvikupposelle ja rupattelee satunnaisen vieressä istujan kanssa mitä mieleen sattuu juolahtamaan, sitten taas jatkaa matkaansa ja siirtyy pohtimaan ihan muita asioita ....

Kysyjän kommentti

MINÄ HARHAUDUIN, JA LOPULTA LÖYSIN EM. SIVUSTON. TERVEISIÄ LENNULTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 10:26

kyllä tääl napsus on paal kivempa ol ....kiva siisti yhteisö on tämä, no harvemmin siel suomi24 etes käyn, et ei kauheesti kokemusta....siit sivustoilt....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 10:54

En ole edes harkinnutkaan muualle menoa tämän Napsun lisäksi. Tämä on mikä on, ja toistaiseksi olen täällä viihtynyt, sitä yhtä notkahdusta lukuunottamatta. Tosin nyt minusta alkaa tuntumaan siltä, etten enää osaa vastata kysyjille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 11:39

Napsu on minunkin mielestäni paras. Suomi 24 keskusteluissa lyödään, kun vierasta sikaa, puukotetaan selkään, haukutaan yms. asiatonta tyyliä, joten en viitsi edes avata niitä sivuja. Olen pahoittanut mieleni hyvin syvästi eräästäkin siellä olleesta kirjoituksesta, mutta en ole vielä viitsinyt toimia. Sen aika tulee kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 12:03

Napsu on reilu ja siisti sivu,S24stä olen kuullut ja nähnyt vain kuulopuheita.Itse yhdellä vertaissivustolla vierailin aikoinaan,tapasimme oikeassa elämässäkin,mutta sinnekin sivuille ilmestynyt haahuilijoita,jotka terrorisoi useilla otsikoilla.Pysytellyt sieltä pitkähkön ajan poissa,toisinaan käyn ja totean,sama meininki.Napsussa toivoisin reilun ja rehdin meiningin säilyvän...
Turpiin ei ole tullut,onneksi!Valperin tori-vertaus osuva!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 15:26

keksippä itsellesi joku uusi nimimerkki niin pääset sisään sinne.
täällä nyt pääsee sanomaan mielipiteensä kun kerran kysytään. sielläkin voi sanoa - mutta se kuuleeko kukaan on eri asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 17:59

Pysy poissa suoli24:stä, jos mielit pitää järkesi. Se on yksi iso vitsi koko sivusto.
Googleta foorumi ja keskustelupalsta yms. niin löydät varmasti muitakin paikkoja. Minä olen vuosien varrella lopettanut ja myös aloittanut aika monella palstalla kirjoittelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 00:55

En harrasta muita nettipalstoja, joskus lueskelen, mutta en ole kirjautuneena mihinkään. Enkä jaksa edes kommentoida niitä.