Mikä joulussa on ihaninta?

minusta se on ihaninta kun saa viettää perheen kanssa mahdollisimman rauhallisen joulun.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 08:36

Rauha eli kun saa olla ihan oman mielensä mukaan , levätä, lukea ja olla läheisten kanssa.
Ei matkailua, kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 08:30

Olen samaa mieltä kanssasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 08:55

Tulevassa joulussa taitaa olla nyt ihaninta se, että sain 4 vapaapäivää. Aattoillan olen vielä työssä, mutta sitten voi levätä, syödä hyvää ruokaa ja olla näiden läheisten ihmisten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 09:18

Joulurauha,läheiset ihmiset,Joulusauna,ruoka ja sit jos olis vielä vähän lunta maassa että olis valkoinen Joulu. Myös Joululauluja on kiva kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 10:23

joulun tunnelmaa tuo odotus. leipominen, koristelu, lahjojen käärintä somiin paketeihin. aattona kiireetöntä yhdessäoloa. ei mitään hosumista ja aikataulutusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 10:37

perinteet, maalla vierailu vanhusten luona,kynttilät,joululaulut,vanhat joulukoristeet,lapsoset,lumi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 10:49

Joulun tunnelma. Rauha ja hiljaisuus. Kauniit joululaulut ja kuusenkynttilöiden loisto. Ja antamisen ilo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 11:26

jouluun mennessä olen pyrkinyt saamaan vuoden työt 'pulkkaan' ja useimmiten siinä onnistunutkin, helpottava tunne kaiken kaikkiaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 11:32

vapaapäivät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:24

Samaa mieltä kuin pyry ja kissaäiti. Myöskin lasten ilo on parasta joulussa <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.12.2009 - 16:09

Ei mikään muu kuin hiljaisuus ja rauha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 16:21

No, se kun saa koristella kuusen ja kuunnella siinä samalla joululauluja :D vuosi on mennyt erittäin nopeasti. Meillä ei pidetä läppäreitä ym.. hömpötyksiä auki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 17:55

Loma, lämmin tunnelma, läheiset, hyvä ruoka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 19:06

Valkea joulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 20:01

Ikävä sanoa mutta se, että se menee ohi. Yritän parhaani mukaan luovia koko joulustressin yli mutta pakolliset kauppakeskusten hälinät on kuitenkin käytävä siskon lasten lahjojen takia. Sen jälkeen rauhoitun jouluun ja vain rauhaan. Äitini sanoi tässä taannoin hyvin, hänestä joulu voisi olla kesällä, olisi mukavammat säät ja valoisampaa pidempään käydä kaupoissa. Olen samaa mieltä. Silloin ei ehkä minullekaan tulisi niin vahvaa assosiaatiota joulu-kylmä-pimeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 21:46

ruoka, lahjat, perheen kanssa oleminen, kuusi ja kaikki joulutavarat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 00:06

Kiireettömyys, rauha, ohjelma ei ole sidottu minuuttiaikatauluun. Lukemattomat kirjat, uudet villasukat, makeiset, kynttilöiden loiste. Radion kuuntelu...erilaiset tuoksut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 01:14

Kiireen hiljeneminen aattoillaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 12:04

Pyry. Voisiko sen kukaan sanoa paremmin kuin sinä mikä joulussa on ihaninta. Tuskimpa vain. Olen samaa mieltä kanssasi.