Mikä meitä suomalaisia oikein riivaa?

Vilkaisu Ilta-Sanomien ja Iltalehden nettisivuille oli taas kerran aika katua luettavaa. On tapettu, tapeltu, pahoinpidelty, ajettu kännissä, varastettu. Mistä tämä oikein voisi johtua?

Avainsanat: viikonlopun rikokset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.12.2009 - 21:53

Liikaa mielenterveydellisiä ongelmia yhdistettynä viinaan, huumeisiin ja mustasukkaisuuteen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2009 - 21:43

Viina on (vain) viisasten juoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 21:51

Kyllä Suomestakin on tullut tosi väkivaltainen maa..jatkuvaa rikosta,tapetaan ihmisiä..ajetaan humalassa..
Joku aika takaperin minun tuttava nainen...on linjauton kuljettaja...ryötettiin, pahoinpideltiin ja puukotettin..ryötäjä oli ensin niin auttavainen,kun haki matkahuollosta tavaroita...sitte senjälkeen tämä kaikki tapahtui..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.12.2009 - 22:46

Liian monella menee liian huonosti, eivätkä jaksa tai välitä yhteiskunnan normeista. Purkavat kaikki ongelmansa kyseisiin tekoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 02:13

Me elämme taantumassa ja ihmiset voivat pahoin.
Toinen juttu on se, ettei iltalehteä lukemalla saa ehkä ihan hirveän objektiivista kuvaa siitä, että mitä maassamme tapahtuu. Toki heillä on raflaavat otsikot ja isot aiheet, jotta lehti myy. Ei ketään kiinnosta ostaa, jos kannessa puhutaan punatulkuista ja hyväntekeväisyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 07:30

Ihmisillä on paha olo, minua vainoaa myös 1 tallainen nimimerkki yksityisesti täällä napsussa, vastasin kyssäriin kuten ajattelin, minulle on suositeltu paikallista mielisairaalaa ja kuolemansairas anoppikin mainitaan yhden vastauksen perusteella, ei mikään ihme että tapahtuu kaikenlaista kun mieleltään järkkyneet napsulaisetkin tekevät kiusaa toisilleen.Aloitus kysymys oli ; mersulla ruokajonoon lehtiartikkelista , onko järkee vai ei. Ja henkilön taholta on tullut useita tyhmiä viestejä, väittää että minä niitä kirjoitan, ei ole tarvetta ollut sellaiseen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 09:04

Viina ja muut päihteet ovat syy. Ovatko ihmiset "tyhmistyneet", varmaankin. Kautta aikojen on kyllä tapeltu ja tapettu, mutta kaikki ei suinkaan ole tullut lehtien palstoille. Iltapäivälehdet osaavat dramatisoida juttuja, siksi en lue niitä.
Koululaisten pahoinpitetyt toisiaan kohtaan ovat kyllä huolestuttavia ja todella raakoja. Puuttuu se vanhempien ohjaus ja kasvatus näköjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 13:54

Pimeys.
Ympärillä ja päässä.
Näinhän asia oli selitetty englannissa kun siellä tutkittiin suomalaisten väkivaltatilastoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 16:28

no, suomi menee muunkin maailman mukana. kyllähän tuolla jossain muissakin maissa kaikenlaista tapahtuu...