Vieläkö muistatte minut? Olen ollut ilman nettiyhteyttä kaksi viikkoa ja kaksi päivää.

Ensin hajosi lankapuhelinyhteyden kaapeli ja sitten simahti tietokone!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2009 - 15:50

Tottakai sinut muistaa ahkeran napsulaisen..hyvä että kaikki taas pelittää...nyt vaan vahinko takaisin,olemalla paljon mukana..on ollutkin Napsussa aika hiljaista..
Olisko joulukiireitä??

Kysyjän kommentti

HAUSKAA, HYVÄÄ MUKAVAA, ILOISTA, RAUHALLISTA JA RIEMUKASTA JOULUA!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2009 - 11:31

Hieno homma,että nyt lykästää.Mulla samoja tilanteita tässä kaiken aikaa,nyt telefoonin kanssa ja omankin tietsikan eli ymmärrrän yskän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 11:35

hyvinpä muistetaan, kahdessa viikossa ei unohdu muuta kuin maksamattomat laskut

hienoa että ongelmasi ovat ratkenneet, siitä sitten vaan napsuttelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 12:07

Aika kurjaa, että kävi noin. Onneksi olet nyt saanut (ilmeisesti) netin toimimaan. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 12:11

Tottakai mie siut muistan,itsekkään en ole ollut aikoihin napsussa.On hyvä,et nyt yhteys pelittää taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 15:00

Vaelluskuvasi on valokuvana muistissani.
Hieno juttu, että olet saanut laitteet kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 15:22

Tottakai muistetaan ja olen monesti ajatellut missähän piileksit...matkoillako kenties? Nyt asia selvisi. tervetuloa taas yhteyksien pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 16:46

Kuvastasi muistin sinut heti. Kiva, että pääsit takaisin tänne napsuilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 17:12

Muistaakohan kukaan enää minua, kun ei ole tullut pariin viikkoon käytyä täällä, on ollut kiireitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.12.2009 - 21:37

Totta kai muistan. Kiva että taas pelittää ja olet seurassamme täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:24

Kyllä toki, olet jäänyt mieleen "kausivastaajana". Vissiin välillä ennenkin poissa pidempiä aikoja, mutta sehän on vaan terve piirre että on muutakin tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 20:17

Kuva yleensä jää mieleen ja kyllä sinut muistan.