Hukkaatko tavaroitasi vai pistätkö ns hukkatalteen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2009 - 18:37

Kaikki löytyy,mutta aikaa saattaa mennä.Kokemusta on mitä ihmeellisimmistä paikoista ja tavaroista eli onko ne hukkatallessa silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2009 - 17:03

Minä jemmaan tavaroita varmaan talteen , mutta kun se varma talteenkin häviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 17:45

Kyllä ne hukkatalteen saattaa mennä usein.
Muka muistaa....ja sitt...:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 18:27

Aika harvoin hävitän mitään,mutta nyt männäviikolla huomasin kirjastokorttini hävinneen,onnekseni se löytyi kirjastosta olin sen unohtanut tiskille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.12.2009 - 18:58

Jossain vaiheessa aina löytyy hukkatallesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 18:59

Pistetään dementian piikkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 19:01

Hukkatallesta joskus löytyy vaikka mitä. Useasti on jo uusi pitänyt hankkia, kun on entinen hyvin talletettu. Varsinkin kun osa tavaroista on mökillä ja niitä sitten kuskataan ees taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 19:43

Usein käy niin..että pistän hukkatalteen..ja sitte saa penkoa joka paikan..että minä sen jemmasin...
Kun lapset olivat pieniä tuli jemmattua paketteja..sinne sun tänne..ja joulun jälkeen löytyi ..mitä piti joulupukin tuoda..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 21:06

Joskus menee hukkatalteen, mutta harvaksellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 23:04

Laitan jemmaan. Tänään löysin taas yhden jemmani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 23:35

minä tapaan laitta yleensä hukka talteen kaverit sitten huutaa "hei mikä tää om?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 00:32

multahan ei huku mitään,
joku muu kyllä jemmailailee mun tavaroita
(ja samalla motkottaa että taas kaikki on levällään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 02:28

Mitä varmempaan talteen laitan sitä varmemmin en sitä enää löydä. :P

(Hukattu usein laskuja, kuitteja, kännyköitä, avaimia ja huulirasvoja ja kaikki nämä kotona)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 08:45

Kännykkä ollut hukassa useasti, milloin mistäkin löytynyt vaan ei vielä jääkaapista tai saunasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 16:30

Onneksi aika harvoin on tavarat hukassa. Työpaikalla on jostain syystä tuon tuostakin joku lippu tai lappu hukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 10:29

taidan kuulua tuohon hamsteri -orava -clubiin. tiedän että minulla on se mutta missä....... ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 21:38

Juuri nyt tarvitsin selllaista vyyhdin kerijää, mutta missähän se mahtaa olla ? Navigaattori on jälleen hukassa, ja kaikenlaiset muutkin tarvikkeet, apua, Weelan ei toimi omassa koneessani...