Minkä ikäisenä et enää uskonut pukkiin vai uskotko vieläkin että oikeat lahjat tulevat pukilta?

Lapsenmieli täytyy säilyttää koko elämän ajan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2009 - 10:46

Kyllä meillä ainakin käy Joulupukki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2009 - 07:12

Kyllä minä uskon vielä joulupukkiin, lapsenlapset kyllä sanovat että ei ole olemassa, ja että ihmiset toisilleen niitä lahjoja ostavat, en heitä usko, meillä on sellainen leikillinen tapa että jos huijaa niin joutuu toiselle olevinaan 2€ antamaan, minä olisin nyt joulun edellä taskut täynnä kolikoita, kun se joulupukki on olemassa ja he huijaavat minua ettei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 08:24

Taisin olla siinä 10 vuotias, kun selvisi että joulupukki onkin ihan satua. Muistan sen hirvittävän pettymyksen läpi elämäni ja sain siitä ilmeisesti trauman, joka ei parane koskaan. Sen jälkeen en ole miehiin luottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 08:34

taisi selvitä siinä viiden ikäisenä,
se oli suuri helpotus kun yksi mystinen juttu taas ratkesi ja monet arvoitukset saivat järjellisen selityksen,
ennen kaikkea oli hauskaa kun pikkusiskoa sai edelleen jallittaa tällä sadulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 09:16

joku 7-9 ehkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.12.2009 - 09:48

Uskoisin varmaan vieläkin, ellei poikani olisi ekaluokkalaisena huomannut että pukki olikin sukulais-Aulis. Ja kertoi sen auliisti minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 09:52

En usko enkä luota minäkään pukkeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 11:09

Haluan vieläkin uskoa Joulupukkiin, muuten ei saa lahjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 12:05

Taisin olla kymmenen korvilla kun yhdistin naapurissa pelattavan kortinpeluun ja joulupukin tulon toisiinsa. Sen jälkeen tiesin joulupukin nimen - tietääkö kysyjä minkä niminen tämä joulu-ukkeli on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 13:31

Jumala ja Joulupukki, kumpaankaan en ole uskonut sitten lapsuuden,
ja molemmat vielä alkaa J:llä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 14:18

Joskus murkkuna olin naapurin kakruille :-) joulupukkina,luulen et sitä ennen meni usko joulupukkiin,eikä ole palannut ;-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 19:47

Tottakai uskon joulupukkiin...Nytkin olen ottanut joulupukkin ja tonttutytön aika tilauksia vastaan...että tietävät minne suuntaan matka jatkuu..voi parkoja kun on paljon paikkoja meidän jälkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 22:05

Omalla kohdallani usko joulupukkiin meni joskus 4-5 vuotiaana, kun tunnistin joulupukin naapurin sedäksikellosta ja sormuksesta.
Muutama vuosi sitten järjestimme itsenäisyyspäivän bileet noin 10 hengelle. Tiesin, että samana iltana liikkuu joulupukki ihan meidän lähistöllä ja niinpä tilasin hänet juhliimme. Oli siinä aikuisillakin ihmettelmistä, kun joulupukki kesken illallisen kopisteli paikalle ja jakoi pienet paketit jokaiselle. Minähän olin tietysti yllättyvinäni yhtä paljon kuin muutkin ja sinä iltana taisi muutama aikuinenkin uskoa taas joulupukkiin. Pukkiin liittyvää salaisuutta en ole tänäkään päivänä paljastanut yhdellekään mukana olleelle.