Mitäs suunnitelmia viikonlopuksi?

Itse suuntaan lauantaina työporukan pikkujouluihin, jos kunto tästä kohenee. Luvassa ruokaa, juomaa, kylpytynnyriä..

Avainsanat: viikonloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 10:17

Meille tulee 3 pikkuihmistä viikonlopuksi, tulevat tänään illalla, ja siinä mammaa taas juoksutetaan, mielelläni minä heitä palvelen. mutta ei ole ajanvietto pulmia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 10:21

Joulukortit aion kirjoittaa, koti siivotaan, käydään jouluostoksilla ja huomenna hörpitään ystäväperheen kanssa jouluglögiä. Sunnuntaina piipahdan paikkakuntani joulumarkkinoilla. Ja toivottavasti aikaa jää myös ulkoiluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 10:33

tänään pientä siivousta vaik ei taho... huomenna kullannuppujen luokse, kun heitin äippä ja iskä lähtee matkalle , eikä kultsit voi tulla mummilaan kun heitin kiinaharja koiruus sai 4 vauvelia pitää olla sielä heidän kansaan , jot askarrellaan joulukortteja ja tehdään hyvää ruokaa , sekä ulkoillaan...joskos kans jossain shoppilemassa sitten sunnuntaina kävästään ...jot siinä ne tärkeimät tekemiset .. hyvää viikonloppua vain koko poppoolle ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 10:43

Nyt olisi paperitöitä ja ennen pakkasia pitäisi asentaa ainakin yksi ilmalämpöpumppu.
Varastot pitäisi ehtiä siivoamaan, mutta tavaraa kertyy koko ajan vain lisää, kun ei ehdi/jaksa.
Loma olisi enemmän kuin tarpeen. MInä kun kuvittelin, että vapaaehtoistyö olisi jotenkin rentouttavampaa kuin oravanpyörätyö. Kun joskus jää omaa aikaa, olo on kuin B.Virtasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 10:43

Huomenna sinne tyttömme häihin. Ja sit kotitöitä tehtävä sen jälkeen jos jaksaa tai kerkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 11:01

Joulukorttirulianssi loppusuoralla, mökiltä pitäis vielä hakea tavaraa pois pakkasten alta, joulumarkkinoille, pojan synttärit, omatkin melkeen. Ja taitaa olla kauneimmat joululaulutkin mielessä. Tänään pullaa leipoon ja jotain keliakiavieraalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 11:28

Siivousta, TV:n kattelua, oleilua, ulkoilua, shoppailua - ihana kotiviikonloppu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 13:18

Lauantaina aion käydä Tuomaan torilla ja ostoksilla. Sen jälkeen maalle, sunnuntaina tullaan kyllä jo takaisin iltapäivällä.
Pakasteeseen aion leipoa jotain joulua varten ja katsella mitä otan (vaatteita) Vilnan matkalle (lauantai-tiistai). Siinäpä se aika vierähtää.
Täytyy myöskin muistaa soittaa tyttärelle viimeistään sunnuntaina, tapaamme Vilnassa ,lähtee sinne työmatkalle ensi viikon alusta. mukava nähdä puolen vuoden tauon jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 14:38

menen iskälle turkuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 15:33

Menen töihin joka päivä tai ilta. Ei ole vapaata viikonloppuna, mutta sain juuri työvuorolistan ja hypin täällä tasajalkaa riemusta. Jouluaaton olen työssä, mut sen jälkeen 4 ihanaa vapaapäivää. Uskomatonta, mutta totta. Mie kun en muista viime joulusta muuta kuin kauhean kivun. Sairastuin silloin vuosi sitten myyräkuumeeseen ja siinä meni uusi vuosikin...monta viikkoa kaikkiaan kamalassa tuskassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 17:45

yksi teatterireissu, illanistujaiset ja pari kyläilyä ja siihen se taas hupenikin 'oma aika'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 18:13

Huomenna siivous päivä...vaihdan vähän mattoja...kun on kurakeli ohi..ja keittiöön laitan jouluverhot..
Kauppareissu on myös ohjelmassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.12.2009 - 19:18

Spontaanisti eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 23:44

Siivous.
Tarkoitus oli lähteä la fanikyydillä seuraamaan kiekkopeliä 400km päähän mutta muiden intressit veivät voiton taas. Huomenna olisi yhdet pikkujoulut joten katsotaan kerkiikö sinne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 10:17

Lasten lasten kanssa uimahalliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 11:32

Tässähän minä vastailen puolentoista vuorokauden paussin jälkeen näihin kyssäreihin. On jo aika tovi tässä vierähtänytkin. Tämän jälkeen lähden etsimään sitä jemmaa mihin laitoin viimeksi kyntteliköt. Ja jos satun löytämään, niin sitten siirtelen niitä jonkin aikaa kohteesta a kohteeseen b jne. kunnes aakkoset loppuvat ja minun on ihan pakko jättää kukin siihen mihin olen ne pistänyt. No huominen - ei huolta vielä siitä.